יום שני, 11 בספטמבר 2006

18. סיכום שנת 2006

שלום לכולם,

אני חושב שעכשיו זה זמן טוב לסכם את שנת 2006.
השבוע כבר מותר לי להתחיל לרוץ, אז אפשר להגיד ששנת 2007 (שבשאיפה תסתיים ב PBP) מתחילה עכשיו.


לאחר מחשבה, אני חושב ששנת 2006 התחילה אצלי עם הריצה, בחלק השני של 2005, ולא בינואר 2006 (אז קיבלתי את האופניים.)
החודש הראשון עליו יש לי תיעוד מספיק (להשוואה) לגבי הריצה הינו אוקטובר 2005. כיום אנו בערך בתחילת ספטמבר 2006, אז יש לי חודש "פור." אני מרוצה מרמת הרכיבה אליה הגעתי בסוף יולי 2006 (זמן התאונה,) תוך 10 חודשים, כשאני מתחיל "מאפס." עכשיו אני אמנם מתחיל "לאט" לאחר חודש וחצי מנוחה מאונס, אבל אני מקוה שקצב ההתקדמות יהיה מהיר יותר בהתחלה לעומת שנה שעברה, ואגיע לרמתי הקודמת תוך פחות מ 10 חודשים.
ב 2006 לא התאמנתי לסיים PBP, והשנה אני מתכוון לשנות את תוכנית האימונים שלי מעט, שבסופה אני מקוה להצליח ב PBP.

אני מעריך שהפוסטים השבוע יהיו סיכומי הברווטים אותם עשיתי השנה. עכשיו גם יש לי פרספקטיבה קצת יותר רחבה, אז אולי יהיו גם תובנות חדשות, אותן אשמח לשתף עמכם.
מה שאכתוב פה על אחרים כבר פורסם בעבר, אז אני לא חושב שאגלה סודות כמוסים. אם בכל זאת למי מהדמויות בסצינת ה Randonneuring בישראל יש בעיה עם איזכור בפוסטים פה, נא הודיעוני, ואשתדל לטשטש את הזיהוי.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה