יום ראשון, 3 בספטמבר 2006

12. סיכום שבוע 2

שלום לכולם,

עוד שבוע עבר.

ממוצע הכניסות עדיין עומד על יותר מ 100 ליום!
תודה לכולכם, לא הייתי מגיע לזה בלעדיכם! ;-)


עברתי על הפוסטים הקודמים והוספתי להם מילון עברי-צרפתי קטן, עם מושגים רלוונטיים לאותו פוסט. (אפשר גם להגיע לפוסטים שכוללים את המושגים בצרפתית ע`י התגית "צרפתית")

בכלל, רצוי שתשימו לב לתיבת "תגובות אחרונות." אני משתדל להגיב כשיש לי משהו להוסיף לנושא. בתגובותיי אני גם מוסיף פרטים רלוונטיים.
כרגע אין לי כוונה לחזור לאותם נושאים בפוסטים עתידיים. אני כל הזמן מעדכן פוסטים קודמים (לדוגמא, המילים בצרפתית,) אז אם יש נושא שמעניין אתכם - אנא השתמשו בתגיות כדי להגיע לפוסט הרלוונטי, ואל תחששו לכתוב תגובות לפוסטים "היסטוריים."

בשבת ציינתי 5 שבועות מאז הפציעה, והשבוע (חמישי) יש לי עוד צילום וביקור אצל האורתופד.
עדיין אסור לי לרוץ, ובודאי שאסור לי לרכוב. נקווה שאוכל לפחות להתחיל לרוץ, כדי שאוכל להתחיל לחזור לכושר.
התחלתי פיזיותרפיה לפני כשבועיים, אני עובד על החזרת טווח התנועה, עדיין לא על כח.

לפני שחזרתי (מגיל 12 בערך) לרכוב על אופניים (בינואר 2006) רצתי די הרבה (יחסית) במשך כמה חודשים. אני חושב שזו דרך טובה לבנות (ולשמור על) כושר.
גם רגליים וסיבולת לב-ריאה באופן ספציפי, וגם בכלל.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה