יום ראשון, 15 באוקטובר 2006

37. אימונים שבוע 9

שלום,

רשומת אימונים.


16/10/2006:
עשיתי טיפול טרום גשם לאוכף.

ריצה
מרחק: 4
זמן: 21:58
קצב: 5:29
הערות: לא קשה ולא קל. התכוונתי לרוץ בכל מקרה, גם אם יהיה גשם. עד שיצאתי כבר היתה הפוגה מספיק ארוכה שהיה יבש, למעט המסלול שהיה עם שלוליות וקטעים עם בוץ חלקלק.

17/10/2006:
החלפתי פדלים ל Shimano A520, וקניתי נעלי Lake MX165. נקוה שזה מספיק זמן לפני ה 600.
עד עכשיו רכבתי רק עם SPD-SL. עכשיו אני צריך להתרגל ל SPD. בניסויים הראשונים פיספסתי, אבל נקוה שזה יילך יותר טוב עם קצת אימונים.

ריצה
מרחק: 4
זמן: 21:08
קצב: 5:17
הערות: בהתחלה חשבתי לרוץ 6 ק`מ, אבל התחלתי מהר מדי, אז החלטתי לרוץ 4 בקצב טוב.

18/10/2006:
רכיבה
מרחק: 22.50
הערות: רכיבה ראשונה עם פדלים חדשים, נעליים חדשות, וקליטים מסוג חדש.
בהשוואה ל SPD-SL שהיה לי, כרגע יותר קשה לי למצוא את נקודת החיבור בפדל החדש, מסוג SPD.
כיוונתי את עוצמת הקפיץ בפדל למינימום, ואכן מהפדל הזה יותר קל להתנתק.
אבל בשביל להתנתק צריך להתחבר קודם... נקווה שיסתדר בקרוב.
רכבתי קצת בפארק, ואפילו שני סיבובים בגבעת המופעים, כל הזמן מנסה להתחבר. בסוף החלטתי בכל זאת לעשות את מסלול "ברג."
לא מדדתי זמנים כי כל הזמן התנתקתי והתחברתי.
אפילו אחרי הרכיבה הערב, עדיין קשה לי למצוא את נקודת החיבור.

19/10/2006:
שיניתי את מיקום הקליט, קצת יותר אחורה, ועכשיו יש מקום לפדל "לתפוס," וההתחברות הרבה יותר קלה. צריך לראות איך המיקום החדש ברכיבה ארוכה.
קיבלתי בדואר תיק סבל Carradice Super C Rackbag. אכתוב פוסט בעתיד על סחיבת הציוד, אבל בינתיים תסתפקו בתיאור הקצר הזה:
סוף סוף יש לי תיק לברווטים. עד עכשיו השתמשתי ב Compression Sack של Sea To Summit (בנפח 10 ליטרים.)
לתיק של Carradice יש נפח של 13 ליטרים. בכוונה קניתי תיק גדול, במחשבה שזה יספיק ל 1200.
עד עכשיו (כולל ה 400,) 10 ליטרים הספיקו. אפילו היו לי סנדלים בתיק, שעכשיו אין לי צורך בהם, אחרי שעברתי ל SPD.

20/10/2006:
התחלתי להצטייד לחורף. יש לי כפפות ארוכות לקור וגשם, קניתי בחשמונאים חולצה מחממת עם רוכסן לכל האורך (יש לי מעיל רוח וגשם, אמנם ללא רוכסן, אבל מספיק בינתיים.)
פעם בחו`ל קניתי ערדליים, אבל הם קטנים מדי, אז צריך לקנות חדשים.

21/10/2006:
רכיבה
חלק ראשון מנהלתי:

רכיבה 1
מרחק: 13
זמן ברוטו: 50:00
זמן נטו: 43:00
מהירות ממוצעת ברוטו (מחושבת): 15.6
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 18.1
מהירות מקס`: בערך 40
הערות: רכיבה מנהלתית מת`א לצומת סירקין בפתח תקוה. הרבה רמזורים.

רכיבה 2
מרחק: 128.35
זמן ברוטו: 7:15
זמן נטו: 6:20:43
מהירות ממוצעת ברוטו (מחושבת): 17.7
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 20.2
מהירות מקס`: 77.6, בירידת צור הדסה
הערות: רכיבה עם מנשה. צומת סירקין, נשר, נחשון, שמשון, טיפוס נס הרים, ירידה צור הדסה, בית שמש, שמשון, נחשון, נשר, צומת חולון, ת`א.
רכיבה בקצב מהיר, היה קשה. רוח פנים כל הדרך חזרה. לעומתי, מנשה הוא "לוחם סופ`ש." הוא היה נחמד וחיכה לי בצמתים. מדדתי את זמן הטיפוס לנס הרים: 38 דקות והיה קשה. לפני הפציעה הייתי עושה את זה בכ 30 דקות ולא היה קשה. צריך לעבוד על עליות.
רכבתי "כבד," עם תיק סבל מלא, לקראת הברווט 600. אני שמח שלא עצרנו הרבה. אני חושב שאפשר אפילו היה לקצר את הזמן בבר בהר ולרכוב קצת יותר לאט, ועדיין הקצב ברוטו היה יותר טוב.
הנעליים והפדלים החדשים עבדו היטב. לא היו בעיות התחברות והתנתקות בכלל.
היה נחמד שמישהו זיהה אותי בין נחשון לשמשון, ואמר "אתה מכין את הבלוג הבא?" :)
לעומתו, אחרים חשבו שיש לי מנוע עזר. או בבר בהר, כששאלו מאיפה באתי ואמרתי "מתל אביב," שאלו היכן החניתי את הרכב...

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה