יום ראשון, 1 באוקטובר 2006

29. סיכום שבוע 6

גמר חתימה טובה לכולם,


שבוע שעבר המשכתי להתקדם באימונים. בריצה שיפרתי מעט את הזמנים, וברכיבה התחלתי להתאמן על עליות. עשיתי גם רכיבה אחת מעל 100 ק`מ, ואפילו עליתי את צובה (עם הליכה קצרה.) אפשר לקרוא על זה בפוסט האימונים השבועי.
את הפוסטים של האימונים אני לא מפרסם, כי אני לא בטוח שיש להם קהל. מי שרוצה - מוזמן לעיין בהם. אני מעדכן אותם לאחר כל אימון.

אני מרוצה מקצב ההתקדמות שלי. כרגע אני לא בטוח שאוכל להשתתף ב 600 כרוכב, אבל אולי ארכוב בחלק הראשון ביחד עם החברים. נראה, יש עוד בערך חודש, וזה תלוי באימונים שלי.


- -

אני חוזר על חדשות המועדון שפורסמו לראשונה ברשומה קודמת:

מתחיל להיות לחץ של זמן מבחינת מנהלות, אז הגיתי מסלול לברווט 600, והערב (29/6) אמיר ואני הכנו את סיפור הדרך המפורט. חברי המועדון קיבלו את הטיוטה.
אני מקווה שהמסלול ימצא חן בעיני החברים, ניסיתי לקלוע לטעמם של כולם, כולל אזורי הרכיבה העיקריים בצפון ובמרכז.

- -

החלטתי לשנות את מיקום הקוביות בצד שמאל. קוביית "עדכונים אחרונים" תופיע לפני קוביית "רשומות בבלוג"


טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה