יום שני, 21 באוגוסט 2006

2. פדלים ונעליים

שלום,

רציתי לכתוב קצת על נושא הפדלים והנעליים ב PBP.


ההמלצות ל PBP הן לא להשתמש בקליטים של כביש, מכיוון שלא נוח ללכת איתם.
לפעמים, בנקודות הביקורת, מחנים את האופניים במקום אחד, מחתימים כרטיס במקום/מבנה אחר, אוכל בד`כ במבנה שני, ותיקים במבנה שלישי.
שלא לדבר על זה שאם יש צוות עזרה (פרטי) ברכב, אז מקובל שהם לא יטפלו באופניים "ליד כולם" (בכל זאת, הרוכב אמור להיות מסוגל להסתדר לבד...)
מה שאומר שיש לא מעט הליכה.

כמו-כן (לסבך את העניינים,) לא ממש נוח לרכוב עם סוליה רכה לאורך זמן.

לי יש פדלים של שימאנו לכביש R540, ונעלי כביש R074B וקליטים של כביש SH11.
האם עשיתי טעות? האם אני צריך להשקיע בפדלים ונעליים עם קליטים "שקועים"?
אולי. יש עוד זמן לחשוב על זה, למרות שהייתי רוצה להיות סגור על הציוד והקונפיגורציה לפני ה Brevet 400. למעט בלת`מים.

כשנפצעתי, יצא לי ללכת די הרבה, כ 4.5 ק`מ טיפוס לבר בהר מגשר הרכבת למטה, עם כתף מרוסקת.
אז אולי בכל זאת אשאר עם נעלי הכביש. אני מאוד מרוצה מהנעליים שיש לי. היא מספיק מאווררת לקיץ הישראלי, ויש לי ערדליים לחורף (עוד לא ניסיתי אותם,) אבל אפרט יותר בפוסט של הלבוש, או הגשם. נראה.

צרפתית:
פדל - pedale
נעל - chaussure
פדלים קליפלס - pedales automatiques
קליט - cale


עדכונים

24/9/2006:
החלטתי לעבור ל SPD (במקום SPD-SL,) או מערכת דומה. אני חושב שבכל זאת יהיה לי יותר קל ללכת (בעליות, או בנקודות הביקורת) עם קליטים שאינם בולטים.
אם למישהו יש משהו לתרום (רעיונות, המלצות לנעליים או קליטים) - אשמח לשמוע.

17/10/2006:
עברתי לפדלים Shimano A520, ונעלי Lake MX165.

30/10/2006:
קניתי נעלי Lake MX101.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה