יום שבת, 16 במאי 2015

189. ברווט 200 רביעי עונת 2015

שלום,

הסיפור שלי של ברווט 200 הרביעי לעונת 2015.


המסלול זהה למסלול של ברווט 200 שנרכב החל משנת 2009, וזו הפעם השמינית במסלול הזה.

לברווט התייצבו 4 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
איציק, יניב, מושיק, ואני.
יניב כבר סיים סדרת ברווטים בהצלחה העונה.
מושיק השתתף בברווט 200 בעונת 2013. איציק חבר של מושיק, וזה הברווט הראשון שלו.

על הנייר אני הרוכב הכי חלש.
יניב רוכב חזק מאוד, ומושיק ואיציק רוכבים בקבוצה תחרותית, והם בכושר טוב מאוד.
לפני הרכיבה אמרתי ש"כולם יותר חזקים ממני, ואני מתכוון לרכוב לאט בקצב שלי, ען עצירות קצרות."
אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד...
בדיעבד נצמדתי לרוכבים החזקים, ורכבתי מעל ליכולות שלי.


עד חד נס רכבנו ביחד.
בחד נס מושיק ואיציק ברחו לי, אך האטו עד שהגעתי אליהם.
במשך זה קרה עוד פעם-פעמיים.
לאיציק נגמרו המים, ועצרנו בצומת בית המכס לתת לו קצת.

בכניסה לקצרין שאלתי אם רוצים לעצור בתחנת הדלק, או לשבת בבית קפה.
הוחלט לשבת בבית הקפה.
כל אחד הזמין לעצמו בייגל טוסט גבינה, וישבנו שם די הרבה זמן.

מקצרין ועד לכינרת רכבנו ביחד.
בכינרת היתה רוח פנים קלה.
כצפוי, כולם ברחו לי לפני עין גב, אך חיכו לי אחרי הגבעות.

יניב ביקש לעצור ליד האון, והוחלט לעצור לאלונית שם, במקום בצמח.
אכלנו ארטיקים.

באזור אפיקים יניב התפנצ'ר באחורי. עצרנו כולנו.
באזור גשר איציק התפנצ'ר, ועצרנו.
יניב רצה לקנות משהו בתחנת הדלק בהמשך, אז הוא המשיך, וחיכה לנו ליד צומת שאן.
בצומת שאן דיקי אייש Secret Control ונתן לנו מים.
יניב הביא ארטיקים. החיים יפים. :-)

בעמק יזרעאל היתה רוח פנים לא קלה.
לפני הטיפוס לגלבוע שתיתי מיץ תפוזים ואכלתי פסק זמן.

בטיפוס לגלבוע יניב פרץ קדימה, ואיציק אחריו.
מושיק רכב איתי, אך לאט לאט התרחק.
כ 2 ק'מ לפני הצומת הרגשתי התכווצות שרירים ברגל.
לא זוכר מתי התכווצתי בעבר.
לא עצרתי. המשכתי לרכוב, והיו עוד התכווצויות.
מושיק חיכה לי ביער, כקילומטר לפני הצומת.
רכבנו ביחד, והיתה לי עוד התכווצות. עצרתי, והמשכתי לרכוב.
מושיק הציע לי כדור מלח. סירבתי.
ואחרי עוד התכווצות הסכמתי לקחת את כדור המלח.
זו הפעם הראשונה שאני לוקח כדור כלשהו ברכיבה.
ההתכווצויות המשיכו.

יניב צלצל ושאל אם בצומת צריך לפנות ימינה או שמאלה.
אמרתי "ימינה," והוא ענה "בסדר(...), ניפגש בצומת."
בצומת הסכמתי לקבל ממנו קצת בייגלה מלוחים.
היו לי עוד כמה התכווצויות עד שהגענו לקצה העליה.
הצטלמנו, וירדנו ביחד, ונשארנו ביחד עד לסיום.

סיימנו כשעה וחצי לפני זמן הגג.
 הודיתי לרוכבים האחרים על העזרה במהלך הרכיבה, ושאחרי הכל - הם היו עדינים איתי. :-)


תוצאות לא רשמיות:
Levi Itsik, Passed
Amit Moshik, Passed
Glozman Yaniv, Passed
Katzir Tal, Passed
קישורים:
שרשור בנושא הברווט בפורום אופני כביש

טל.

2 תגובות:

  1. ההתכווצויות שלך הזכירו לי את ה 200 שרכבנו באותו מסלול ובאותה עליה חטפתי התכווצויות .

    יתכן ששילמת על המאמץ בתחילת הרכיבה .

    רק בריאות ורכיבות בטוחות
    אורי

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, מסכים.
      אני גם לא חושב שאכלתי כמו שצריך בברווט הזה.

      הרשיתי לעצמי "להשתולל," כי ידעתי שיש לי הרבה זמן עודף.

      טל.

      מחק