יום שבת, 25 בינואר 2014

164. ברווט 200 שלישי עונת 2014

שלום,

הסיפור שלי של ברווט 200 השלישי לעונת 2014.


המסלול הינו מסלול חדש.
שני הברווטים הראשונים יצאו מאשכול,
והמסלול של הברווט הזה היה אמור להיות מסלול שנרכב בעבר: מאשכול למצפה רמון ובחזרה.
אבל היתה בקשה של רוכבים שבפעם הבאה נצא מאזור המרכז, ונקבע מסלול חליפי.

המסלול בגדול: עינת, גבעת עדה, רמות מנשה, מוחרקה, וחזרה באותה דרך.

לברווט התייצבו 16 רוכבים. לצערי, איני מכיר את כולם. לפי סדר שם פרטי:
אודי, איל, איציק, אלי, אמיר, אשר, יונית, ייבגני, לב, מארק, מיכאל, נאור, ניצן, שוקי, שרון, ואני

סה'כ 7 רוכבים חדשים!
איל, אמיר, יונית, מארק, מיכאל, ניצן, שרון.

קצת על הרוכבים, ממה שאני יודע:

שרון הוא rubber duck, ואנחנו רוכבים לעיתים ביחד.
אלי רכב בברווטים בעבר, וקבע לרכוב עם שרון.

מארק רכב בכמה רכיבות חודשיות, אך זה הברווט הראשון שלו.

- -

שוקי שרכב בשני הברווטים הראשונים העונה גר לידי, וקבענו לרכוב לנקודת ההתחלה ביחד.
הגענו כחצי שעה לפני הזינוק, והיו שם כבר כמה רוכבים בשלבי התארגנות שונים.


לב ברויטמן היה שם, ושמחתי לפגוש אותו.
הוא גר בנהריה, והגיע ברכבת לילה לתל אביב, ורכב משם לעינת, כלומר - הוא לא ישן בכלל בלילה שלפני הברווט.
דיברנו קצת על ציוד, וגם חוויות מרכיבות משותפות בעבר.
אני תמיד שמח לפגוש את לב. בעיני הוא דוגמא ומופת ל randonneur, ואין שום פלא שהוא מוכר ומוערך בעולם.

הצטלמנו קצת לפני 05:00, ויצאנו ביחד בדיוק בשעה היעודה.

תוך כקילומטר התחלקנו ל 4 קבוצות:
בראש היו שני רוכבים, קבוצה עיקרית של כ 10 רוכבים (ואני בתוכם,) קבוצת שרון ואלי, וקבוצת ייבגני ולב.

בפניה לפני קלקיליה שני הראשונים המשיכו ישר, והם הסתובבו וחברו לקבוצה העיקרית.
בקטע הזה אני הייתי המוסיל, והיה בור גדול בכביש.
סימנתי, וגם מי שהיה צמוד אלי מאחור סימן.
אבל הקבוצה התפרקה באחת.
יונית נכנסה לתוך הבור, ותיק האוכף שלה השתחרר.
אלי שם אותו בתיקו, והמשכנו.

חששתי מהמעבר בטייבה, אך זה הלך חלק.
כשרכבתי שם בעבר היו הרבה הפרעות בכביש, במיוחד בשוליים, ונאלצתי לרכוב ממש במרכזו,.
הפעם היתה תנועה רבה בנתיב הנגדי.

ליד אחיטוב עצרנו בשוליים להצטלם, והמשכנו מיד.
קיבלתי סמס מלב ברויטמן, שהוגיע לי שהוא פורש. התעצבתי.
כל הרוכבים רכבו על כביש 65 בין צומת כרכור לצומת חנה, למרות שמותר היה, למי שחושש, לרכוב דרך פרדס חנה - כרכור.

בצומת עדה עצרנו לצילום השני. פגשנו שם את אורי שגר באזור, ויצא לרכוב.
בתחנת הדלק בגבעת עדה עצרנו לארוחת בוקר. היו מאפים טריים, והיה טעים.
קרואסון השוקולד היה יותר לטעמי מאשר ה"קרואסון חלבה."

יצאנו משם בכמה קבוצות: 2 רוכבים, ואחריהם 5 רוכבים, וכל השאר (ואני ביניהם) באחריהם.
תפסנו את הקבוצה שלפנינו עוד לפני גלעד, והצטלמנו כולם ביחד.

לדאלית אל כרמל טיפסתי בקצב שלי, שלא היה הכי מהיר מבין הרוכבים שהיו בקבוצה שלי.
במוחרקה עצרנו להרבה זמן.
יונית היתה לחוצה לגבי התיק שלה, כי היו לה שם כלים.
היא סחבה פנימיות, אך הכלים היו בתיק, שהיה אצל אלי.

כולם שאלו אוי אם יש עוד טיפוסים. אמרתי well...
אמרתי שיש כמה גבעות קצת אחרי רמות מנשה. הראשונה בנחל דליה.

מיד בירידה פגשנו את דיקי, וקבענו להיפגש בקונטרול הבא.

באמצע הירידה ראיתי את אודי עולה. בכלל לא ידעתי שהוא התחיל.
הוא נרשם לברווט, אך הגיע לנקודת הזינוק באיחור, ויצא ב 05:30.

ברמות מנשה פגשנו את ייבגני מולנו. נופפנו לו, ואיחלנו לו בהצלחה.
את שרון ואלי פגשנו אחרי ייבגני. הם אמרו שהם התברברו באזור כפר קרע.
דיקי חיכה לנו ליד קיבוץ דליה, ועצרנו לכמה דקות לדבר איתו.
ליד גלעד אשר היה לפנינו, והוא המשיך לטפס לתוך הקיבוץ. צעקנו אליו, והוא הסתובב וחזר.

נשאלתי לגבי הטיפוסים שנשארו, ואמרתי שיש שניים עכשיו.
ועוד אחד אחריהם עד למחסום.
ועוד אחד כשעוקפים גדר.
ועוד אחד לאנטנה שרואים מצד ימין בטיפוס השלישי...
:-)

כשהגענו לאנטנה אמרתי:
זהו, אין יותר טיפוסים!
מלבד מחלפים... ;-)

בגבעת עדה עצרנו שוב, הפעם לארוחת צהריים - סנדביצים. יונית לא אכלה כלום.
אודי הגיע, ומכאן המשכנו כולם ביחד.

בטייבה חלק הספיקו לעבור ברמזור, וחלק לא.
אני הייתי בין אלו שלא הספיקו, וחיכינו עד שהאור יתחלף.
בקבוצה זו היו: יונית, איציק, אשר, ואני.

מאזור ג'לג'וליה יונית אמרה שהיא רעבה, והצעתי לה חטיף, אך היא סירבה ורצתה להגיע לסיום כמה שיותר מהר.
מחלף קסם נראה לה קשה, אבל הצלחנו.
ראינו את נקודת הסיום מצומת ראש העין, אבל הדרך לשם היתה איטית...


את הדרך חזרה רכבתי עם שוקי, וגם אודי הצטרף אלינו.

חיכיתי לשמוע חדשות משרון ואלי, וגם מייבגני.

אלי היה הראשון ששלח לי סמס.
צלצלתי אליו, אך הוא היה בממתינה.
שרון ענה לי, והדבר הראשון שהוא אמר ליה היה: "סמן אותנו כ DNF."
הוא אמר שהם לא הגיעו למוחרקה. הם רכבו 207 ק'מ (יותר מהמרחק הרשמי.)

כחצי שעה אחריהם קיבלתי סמס מייבגני שהוא סיים בהצלחה. כל הכבוד ייבגני!


תוצאה לא רשמית: 13 סיימו בהצלחה, ו 3 לא.


קישורים:
שרשור בפורום אופני כביש שפתח עודד, עם טיזר לקראת הברווט.
שרשור בפורום אופני כביש שפתחתי, כשנודעו תוצאות הברווט, כולל סיפורי רוכבים נוספים.
שרשור בפורום אופני כביש שהתפתח בעקבות ההודעה על רשומה זו, כולל סיפורי רוכבים נוספים.
כמה מילים על לב ברויטמן. אדם ורוכב משכמו ומעלה!
הסיפור של אסף בבלוג שלו.
הסיפור של שרון בבלוג שלו.


טל.

5 תגובות:

  1. תודה טל
    היה חוויה לרכוב לצידך


    שרון :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. כבוד גם לי!

      אני תמיד שמח לרכוב עם אנשים חדשים.
      אמנם רכבנו בעבר, אבל זה לא היה במסגרת של ברווט.

      ואפילו אם רכבנו הפעם מרחק קצר ביחד - אולי בעתיד נרכוב הרבה יותר! :-)

      טל.

      מחק
  2. אני כתבתי את התגובה לגבי משובחות המקראה
    דן - קטן - ברגשטיין

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :-)

      אמנם רכבת בכמה רכיבות חודשיות, אך כמו שמיכאל כתב לך -
      קטן, זה קטן עליך! :-)

      טל.

      מחק