יום שישי, 7 בינואר 2011

124. ברווט 200 ראשון שנת 2011


שלום,

סיפור רכיבת ברווט 200 ראשון של שנת 2011, שנערך במועד הראשון שלו, שבוע לפני התאריך הרשמי.


המסלול הוא מסוג הלוך-חזור, מצומת מגן למצפה רמון ובחזרה.
את המסלול ביצענו ברכיבה החודשית של אוגוסט 2009.
אז רכבתי את המסלול עם הפיקסי שלי, שהם אופניים אידיאליים למסלול שברובו שטוח יחסית.

היינו 4 רוכבים:
עופר, רכב ב PBP 2007.
יאן, רוכב חזק מירושלים.
מנשה, רכב ב PBP 2007.
ואני.

התחזית היתה ללא גשם, אך קר.
ירד גשם באזור נקודת ההתחלה מוקדם יותר באותו יום, והיו כמה קטעי כביש רטובים.
שעת ההחלה נקבעה ל 20:00, כלומר רכיבת לילה, בטמפרטורות נמוכות.

בהתחלה לא לבשתי את כל המחממים שהבאתי, והיה סביר, באזור 10-12 מעלות.
עופר, מנשה ואני בערך באותה רמה, ויאן רוכב יותר חזק מאיתנו, והוא רכב בקצב יותר איטי מהרגיל שלו, איתנו.
לתחנת הדלק בצומת משאבים, באזור 50 ק`מ, הגענו תוך כשעתיים, שזה זמן סביר.
התעכבנו שם כ 9 דקות. שמתי עלי כמה מחממים.

לשדה בוקר נראה לי שרכבנו במהירות סבירה.
כל עוד רכבנו לא היה קר מדי, אך בכל עצירה הקור הורגש מייד.
החלטנו לעשות עצירה ארוכה בשדה בוקר.
אכלתי מנה חמה. סה`כ בילינו שם כ 30 דקות.
ביציאה היתה מכת קור מקפיאה, כ 8 מעלות, אך כבר בגבעה הראשונה בכביש הראשי היה שוב סביר.
בעליה לנפחא היה לי ממש חם.
במצפה רמון שוב החלטנו לעצור למשהו חם.
הפעם הזמנתי קפה ומשולש בורקס גבינה גדול.
במצפה רמון בילינו כ 50 דקות.
ביציאה שוב היה קפוא, באזור 7 מעלות.

החלטנו לא לעצור בשדה בוקר בחזור, אלא רק עצירה אחרונה במשאבים, לעוד מנה חמה.
שם היינו כ 40 דקות.

ממשאבים למגן שוב קטע מהיר של כ 50 ק`מ במגמת ירידה.

ב 10 ק`מ האחרונים התחילו המשחקים. :-)
סדר הרכיבה היה: מנשה, אני, עופר, יאן.
מנשה הגביר מהירות, ואני החלטתי לא להיצמד אליו.
האטתי ורכבתי לצד עופר, ואמרתי לו שמנשה בורח, וכדאי לא לתת לו לברוח.
עופר פתח בספרינט, ואני צמוד אליו. הגענו די מהר למנשה, שחזר למהירות הרגילה.
ואז הגיע יאן במהירות, ופתח פער עלינו.
פתאום, כמו משום מקום,  עדת כלבים התנפלה על יאן, שפתח בספרינט והתיש את הכלבים.
אנחנו גם הגברנו מהירות, והכלבים לא רדפו אחרינו. או שהם היו עייפים, או שלא נראינו להם מעניינים.
ואז מנשה שוב הגביר מהירות ועקף את יאן. עופר ואני הגענו ליאן, וביחד תפסנו את מנשה.
יאן פתח ספרינט, ונשאר במרחק של כ 40 מטרים לפנינו.
בקילומטר האחרון העליתי 3 הילוכים ונעמדתי על הפדלים. יאן לא שם לב שאני מגיע אליו במהירות, ועקפתי אותו בפער גדול.
יאן לא נשאר חייב, אך הצליח לעקוף אותי רק כ 200 מטרים לסוף.
עופר ומנשה הגיעו לא הרבה אחרינו.

סיימנו ב 10:35 שעות.
יורם עקב אחרינו בקומונה שלו בשרשור הזה.
יאן כתב על הברווט הזה מהזווית שלו, בבלוג שלו.

סיימנו את ברווט 200 בהצלחה. נשארו עוד 3.
בהצלחה לשאר הרוכבים בעוד שבוע!

- -

במועד הרשמי יצא ייבגני לברווט. הוא סיים בהצלחה.


טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה