יום שישי, 6 ביולי 2007

80. אימונים שבועות 45-48

שלום,

רשומת אימונים לחודש יולי.


בתכנון: הכנות אחרונות, ועוד רכיבה אחת ארוכה.


6/7/2007:
רכיבה
מרחק: 101.68
זמן נטו: 5:29:16
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 18.5
מהירות מקס`: 69.3
קדנס ממוצע: 69
סה`כ סיבובי פדל: 22600
מסלול: מטולה, המצודות, חרמון, המצודות, גומא, מטולה
הערות: רכיבה לחרמון עם "מועדון אבירי החרמון" של עודד.
היתה רכיבה כיפית, עם חברה נחמדה מאוד.
בטיפוס רכבתי עם מוסקו וענת, ובירידה טסתי למטה ביחד עם רוי.

14/7/2007:
רכיבה
מרחק: 76.42
זמן נטו: 3:08:31
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 24.3
מהירות מקס`: 61.7
קדנס ממוצע: 81
סה`כ סיבובי פדל: 15300
מסלול: נחשון, שמשון, לי-און, סיבוב אליפות ישראל (לשעבר,) שמשון, נחשון
הערות: רכיבת סולו. מסלול גבעי, בדומה לאופי המסלול ב PBP.
קצת לפני לוזית עקפתי שני שטיחונים שרכבו לאיטם זה לצד זה ותפסו כמעט את כל רוחב הנתיב. כשעקפתי אותם בכ 43 קמ`ש, הם היו מופתעים. ודוקא האופניים שלי לא שקטות במיוחד (אמנם אין לי "ראצ`ט" בנאבה האחורית, אך עדיין אין דממה.)
לפני שמשון רכבתי לאט יחסית כדי שיהיה לי כח לשתי הגבעות עד נחשון, ועקף אותי כבישון עם וויליאר שחורות (אני חושב שהיו פול-קארבון. מצטער שלא יודע הדגם, אך אני לא מכיר דגמים של אופניים "מגושמים"...) הוא עמד בתחנה אחרי הפניה לנחשון, ואז עברתי אותו. הוא רכב אחרי, ובתחילת העליה הראשונה (שאינה תלולה במיוחד) הוא צמצם את הפער, אך כשהעליה נהייתה יותר תלולה (יחסית) הפער נשמר. הוא עקף אותי בתעוז-תרום, כשהאטתי במעבר על התעלה לרוחב הכביש. שאלתי אותו אם מותר לשבת עליו, והוא אמר "למה לא?" וכך רכבנו רצת יותר מ 40 קמ`ש. בעליה להראל הוא האט, ואז עברתי אותו. אם אני זוכר נכון, הייתי בכ 28 קמ`ש. הוא היה מטר מאחורי, ואז התקרב אלי ורכב לידי. אמרתי לו שאני חשבתי להחזיר לו טובה, ולמשוך אותו בעליה. אז הוא חזר להיות אחרי, אך עד סוף העליה נפתח פער של כמה מטרים. בירידה הוא שוב עקף אותי (יש לו הילוכים גבוהים יותר משלי,) וכך רכבנו צמודים עד נחשון. תודה!

19/7/2007:
רכיבה
מרחק: 434.43
זמן ברוטו: 32:30:00
מהירות ברוטו: 13.4
זמן נטו: 20:02:13
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 21.6
מהירות מקס`: 69.3
קדנס ממוצע: 72
סה`כ סיבובי פדל: 87200
מסלול: תל אביב, רעננה, נחל חדרה, הסרגל, נבות, שאן, צמח, כנרת מערב, עמיעד, קדרים, גולני, המוביל, ישי, עדשים, הסרגל, נבות, יששכר, גולני, עפולה, נחל חדרה, רעננה, תל אביב
הערות: רכיבה עם אורי ומנשה. עצרנו לשינה של כשעה וחצי באמצע היום. בערב השני עצרנו לארוחה בצומת גולני, שלאחריה הרגשתי ממש טוב, עד הבית. להשוואה, את הקטע האחרון עשיתי בממוצע 24.8, בעוד שברכיבה הקודמת עשיתי את אותו קטע בדיוק בממוצע 20.4.

28/7/2007:
רכיבה
מרחק: 76.74
זמן נטו: 3:09:37
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 24.2
מהירות מקס`: 67.8
קדנס ממוצע: 79
סה`כ סיבובי פדל: 14900
מסלול: נחשון, שמשון, לי-און, סיבוב אליפות ישראל (לשעבר,) שמשון, נחשון
הערות: רכיבת סולו. מסלול גבעי, בדומה לאופי המסלול ב PBP.
קצת לפני לוזית עקפתי שטיחונית (י`, מאחד הקיבוצים באיזור.) היא צעקה לי משהו, אבל הייתי בשוונג ולא שמעתי. חיכיתי לה בפניה ליד עגור, ומשם המשכנו לרכוב יחד. היא אמרה שהאופניים שלי "מגניבות," והזמינה אותי להצטרף אליה לטיפוס צור הדסה, אבל לא רציתי בגלל החום. קבענו אולי בשבוע הבא, אם יהיה מזג אויר נוח יותר. נפרדנו בצומת האלה.
אחרי שמשון ראיתי קבוצה שמתחילה לטפס לפני, והתחלתי לעקוף אותם אחד אחד. פתום מישהו קרא בשמי. זה היה שייע, מהברווטים. אז האטתי וטיפסנו יחד. למעלה הוא חיכה לחברים שלו, ואני המשכתי.
היו לפני 3 רוכבים. רכנתי, וכמעט בלי לפדל הגעתי (בצומת של תעוז) לרוכב האחורי שרכב על Willier שחורות מקארבון. שאלתי אותו אם אפשר לשבת עליו, והוא אמר שכן. לאט לאט הגענו לשני הרוכבים שהיו לפניו.
אלו היו אב (על Kuota?) ובנו (על Specialized?) רכבנו ארבעתנו ביחד, ובעליה להראל עברתי קדימה. לקראת סוף העליה האטתי קצת, והם עברו אותי, אך בירידה לנחשון רכבנו כולנו יחד.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה