יום חמישי, 15 בפברואר 2007

62. ברווט 300 שנת 2007

שלום,

זו רשומת ברווט 300 של שנת 2007.

אפשר (ורצוי) להיזכר בברווט 300 של שנת 2006.

נכון לזמן כתיבת שורות שלו, מנשה ואני אמורים לרכוב את "רכיבת המארגנים" בשבוע שלפני התאריך הרשמי.
זאת עקב אותן סיבות שאת הברווט 200 של 2007 רכבנו שבוע לפני.

אתם מוזמנים להתעדכן בזמן אמת כאן (וכנראה גם בקומונה) על הרכיבה שלנו.
אשתדל גם לעקוב כאן אחרי הרוכבים בעוד שבוע, כך שיש למה לחזור לרשומה הזו...
- -
הסיפור שלי:
קבענו לצאת ב 06:00 (מבנימינה.)
לכן קבענו להיפגש ב 05:00 בגלילות ומשם ביחד ברכב אחד.
התוכנית עבדה, ויצאנו לדרך ב 06:00, לא לפני שמירת המסורת של צילום ו SMS ליורם.
הכבישים היו רטובים, והיה קר.
אמרתי למנשה שיכול להיות שנפגוש את הקבוצה של דיקי ואורי בשלוש המשאלות (07:00, נכון?...)
עד שהגענו לשלוש המשאלות היה כבר 07:20, ולא הייתי בטוח שהם עדיין שם.
מסתבר שבכל זאת זו קבוצה ישראלית אמיתית, והם עדיין היו שם (או שזה בעצם  07:00 מפגש?)
דיקי היה שם, ושוחחנו קצת. הוא הציג אותנו למאמן שלו.
המשטח בתחנת הדלק היה רטוב, חלק, וללא אחיזה (בגלל דלק ו/או סולר,) וכשמילאתי מים האופניים נפלו על הצד, ותיק הסבל התלכלך מבוץ (קצת ביאס אותי. אבל זה החומר ממנו עשויות חוויות...)
יצאנו ביחד עם הקבוצה, אך הם פנו שמאלה, ואנחנו ימינה, לכיוון מגידו.
קצת אחרי משמר העמק הרגשתי שקשה לי לשמור על קצב רכיבה. חשבתי שזה בגלל  שהתקררתי בעצירה (שהיתה מעט ארוכה לטעמי.)
אחרי כמה מטרים התחלתי להרגיש כל אבן בכביש, מה שהוביל למסקנה הבלתי נמנעת...
עצרתי, וניסיתי לראות אם אני יכול לזהות את מיקום יציאת האויר. נראה שזה היה מהונטיל. הלכה הפנימית.
מנשה התקדם ואני נכנסתי לתחנת הדלק ב"היוגב" לנפח אויר מהירות, בתקוה יחזיק לי עד לצומת מגידו.
בכניסה לתל מגידו שוב לא היה אויר, ועצרתי להחליף פנימית. מנשה בר הגיע  לצומת מגידו, והוא אמר שיחכה לי שם (יש קטע מקורצף בין התל לצומת.)
כשהוצאתי את הפנימית ראיתי שהחור היה בצד החיצוני (ולא בונטיל, כך שהפנימית  לא "הלכה," אבל לחסוך בזמן פשוט החלפתי אותה.)
בבדיקת הצמיג, זה היה גרגר חצץ קטן בצורה שמזכירה ראש חץ תקופת האבן.
לקח לי 20 דקות עד שחזרתי לרכוב (לכל המלעיזים - זה כלל כמה נפוחים לזהות את החור בודאות, בדיקת הצמיג, בדיקה היקפית של הצמיג, ושני ניפוחים של  הפנימית החדשה, אחד מהם ללחץ עבודה רגיל.)
בצומת מגידו מנשה ישן והערתי אותו.
כקילומטר לפני צומת הסרגל מנשה חטף פנצ`ר. זו היתה חתיכת זכוכית (לבנה, למי שמתעניין בהרגלי שתית הבירה של הנהג והנוסע הישראלי...)
לקח לנו 15 דקות של עבודה משותפת.
בכפר תבור צלצלנו ליורם לשמוע המלצות על מסעדה בטבריה.
הוא המליץ על "דקס" (הוא הגה את זה כמו "Ducks") שאלנו אם יש שם שווארמה (כדי לא לבזבז זמן,) והוא אמר "מה פתאום?! זו מסעדה מסעדה!"
הוא אמר שהיא "אחרי התחנה המרכזית." שאלתי אם זה אחרי הפניה ימינה לעיקול שמאלה, והוא לא ידע.
אנחנו לא ידענו איפה התחנה המרכזית...
מכפר תבור הכבישים היו יבשים, עובדה שעזרה בירידות לכינרת.
כשהגענו לטבריה שאלנו איפה זה "דקס" (להזכירכם, הגיה עם פתח...)
כשהגענו למסעדה, ראינו שבשלט (באנגלית, אין בעברית) כתוב "Decks." מסעדה על המים.
התפריט הגיע לאט, ונאמר לנו שהגריל לא מוכן ("מה, לא תוכלו לחכות רבע שעה עד שנשים את השיפודים על האש?!?") ואם אנחנו רוצים משהו מהיר, אז אפשר לקחת חומוס (14 או 16 ש`ח, לא זוכר בדיוק.)
אבל אין פיתות. יש רק פוקאצ`ה (16 ש`ח קטנה, 29 ש`ח גדולה.)
תוך פחות משתי דקות היינו על האופניים בדרך למסעדה במגדל שמנשה זכר מפעם...
בצומת שאן היתה בעיה עם הגיהוץ של כרטיס האשראי, ובזבזנו יותר מרבע שעה (בנוסף לקפה ומאפה!)
עפולה היתה רחוקה כ 5 ק`מ יותר ממה שהיה כתוב בסיפור הדרך.
בתחנת הדלק פגשנו טיפוס ססגוני על אופניים ("אופני ספורט, של פיז`ו!")
שיורם בטוח היה יושב ומדבר איתו שעתיים לפחות. :-)
מעפולה ועד הסיום לא היו אירועים מיוחדים.
בבנימינה העמסנו את האופניים והציוד לרכב, וחלקנו בננה וחופן שקדים וצימוקים.
פתאום נדלקה צ`קלקה כחולה מאחורינו ושוטר סינוור אותנו עם פנס אימתני.
הסברנו לו שעכשיו סיימנו לרכוב והוא המשיך לדרכו, עם סיפור משל עצמו...
הייתי עייף, ונתתי למנשה לנהוג חלק מהדרך.
הגעתי הביתה ב 02:00, ולמיטה נכנסתי ב 02:30.
אשתי העירה אותי ב 07:30 עם המשפט "Honey, it`s time" אבל זה כבר שייך לסיפור אחר...
נתונים:
זמן נטו: 14:16:28
מרחק: 311.13
מהירות נטו: 21.7
מהירות מקס: 65.0
קדנס ממוצע: 75
קדנס סה`כ: 64300
זמן ברוטו: 18:40:00
מהירות ברוטו: 16.66
- -
עדכונים
בעקבות הרכיבה של מנשה ושלי, פרסמתי את השרשור הזה בקומונה, שמפרט נושאים שיש לתת עליהם את הדעת לגבי הברווט הזה.
הייתי אומר שגם ל 300 הופיעו מספר רב של רוכבים.
הצטרפתי לתחילת הברווט על תקן "עיתונאי" ברכב שלי, וגם הפעם (כמו ב 200) פתחתי שרשור עדכונים בזמן אמת בקומונה.
לדעתי, הברווט הזה לא התנהל בצורה הכי מסודרת שיכלה להיות.
טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה