יום ראשון, 4 בפברואר 2007

59. סיכום שבועות 20-24

שלום לכולם,



אז זהו, אין יותר משחקים, אנחנו כבר בתוך הדבר האמיתי.
התחילו מבחני הברווט בארץ.
ה 200 כבר מאחורינו, והחודש (פברואר) אמור להיות ה 300.

אני חושב שאני בכושר טוב כרגע, ואם הכל ימשיך כך, אני מקווה להצליח גם ב 300.


חדשות ועדכונים מרשומת הסיכום הקודמת:

1) עדיין אינני סגור לגבי נושא התאורה (המשך למטה.)

2) נראה שאשאר עם אותו Chainset, אבל הזמנתי פלטה קצת יותר גדולה, כך שיהיה לי טווח של 28 עד 90 אינצ`ים (2.20 עד 7.17 מטרים.) זה לא הרבה, אבל כך אוכל לפדל ב 40 קמ`ש בנוחות, בירידות המתונות, או ברוח גב.
ואם אצליח להשיג פלטה יותר קטנה, גם אצליח לרדת ל 27 אינצ`ים.
זה אולי לא נשמע הרבה, אבל צריך כל עזרה לעבור את מאות הקילומטרים האחרונים ביום השלישי של ה PBP...


3) יש לי התלבטות לגבי הגלגל הקדמי. אני צריך לעשות משהו לגבי הנאבה, שמתקרבת לסוף ימיה.
האפשרויות הן:
  א) לקנות אותה נאבה, ולזכור שהיא לא הכי מוצלחת.
  ב) לקנות נאבה איכותית, במחיר שערורייתי.
  ג) לקנות נאבת דינמו של SON.

אופציה א` הכי קלה. אופציה ב` תיתן לי שקט מהגלגל הקדמי לכל חיי האופניים (למעט החלפת Cartridge Bearing פעם ב...)
אופציה ג` תפתור גם את נושא התאורה.

אני מקווה להחליט בשבועיים-שלושה הקרובים. Stay Tuned...

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה