יום רביעי, 22 בנובמבר 2006

50. אימונים שבועות 14-19

שלום,

רשומת אימונים.


19/11/2006:
החלפתי את הצמיגים ל Schwalbe Marathon Slicks (צמיג שיוצר באופן זמני. אמור להיות עם עמידות של ה Marathon, והתנגדות גילגול עדיפה.)
עד עכשיו היו לי Schwalbe Marathon. הם החזיקו מעמד יפה מאוד. אולי אעבור ל Schwalbe Stelvio ב 2007, כשייצא דגם מתקפל. אז גם אוכל (אם ארצה) להחזיק צמיג ספייר בערכה.

21/11/2006:
רכבתי לעבודה עם הצמיגים החדשים. אני רוצה לוודא שיהיה בסדר בסופ`ש.

23/11/2006:
רכבתי שוב לעבודה. אני חושב שממוצע המהירות עלה, אבל אני לא יודע בודאות.

24/11/2006:
רכיבה
מרחק: 40.63
זמן נטו: 2:24:35
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 16.8
זמן ברוטו: 2:50
מהירות ממוצעת ברוטו: 14.34
מהירות מקס`: 61.7
הערות: מסלול קצר, עליה לא קלה בהתחלה.
מסלול: צומת מחניים עליה לעמוקה וביריה, כביש 886 צפונה עד צומת ישע, וירידה לצומת כ"ח.

25/11/2006:
רכיבה
מרחק: 57.49
זמן נטו: 2:46:04
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 20.7
זמן ברוטו: 3:20
מהירות ממוצעת ברוטו: 17.25
מהירות מקס`: 68.3
מסלול: מטולה, צומת גומא, חורשת טל, בניאס, וחזרה למטולה.
הערות: היה קר ב 05:45 בירידה ממטולה אבל הייתי עם מעיל רוח וכפפות ארוכות, אז היה לי טוב.
נפגשתי בצומת גומא עם חבר`ה שטיפסו לחרמון. רכבתי איתם עד הבניאס.
היה נחמד לרכוב בקבוצה (לא יצא לי כל כך מאז הפציעה.) הרבה יותר קל לשמור על מהירות.
פעם ראשונה שהצלחתי לטפס למטולה ברכיבה מאז הפציעה.
ולמען הסר ספק - טיפוס למטולה כולל טיפוס עד רחוב הראשונים. זה לא נגמר בשער היישוב!

29/11/2006:
רכבתי לעבודה.

השבוע היה שבוע מנוחה.

2/12/2006:
רכיבה
מרחק: 68.48
זמן נטו: 3:46:39
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 18.1
זמן ברוטו: 4:15
מהירות ממוצעת ברוטו: 16.11
מהירות מקס`: 69.8
מסלול: נחשון, שמשון, עליה צובה, צומת כרם, בר בהר, ירידה נס הרים, שמשון, נחשון.
הערות: זה המסלול אותו עשיתי כשנפצעתי. פעם ראשונה הצלחתי לעלות (בלי הליכה) את צובה מאז הפציעה.
למרות שהמסלול אינו שטוח, הצלחתי לשמור על מהירות ברוטו מעל 15 קמ`ש, ואני שמח.
למי שתהה באיזה שעה צריך להגיע לנחשון כדי לבחור איזה מקום חניה שרוצים, התשובה היא 05:15, כי ב 05:20 כבר הגיע רוכב אחר (שלא ענה ל"שלום" שלי...) וב 05:25 הגיע חבר שלו. יצאתי ב 05:30.
זמן לכניסה לרמת רזיאל (בעיני, סוף העליה): בערך 48:30.
זמן לעמוד השני אחרי התחנה הראשונה (למי שחושב ששם סוף העליה): קצת פחות מ 46 דקות.

4/12/2006:
הבלוג הגיע ל 10,000 צפיות. מזל טוב!

5/12/2006:
ככל הנראה פנסי LED יהיו מותרים ב PBP של 2007. כבר הייתי מוכן לקנות דינאמו.

9/12/2006:
רכיבה
מרחק: 46.62
זמן נטו: 2:39:29
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 17.5
זמן ברוטו: 2:56
מהירות ממוצעת ברוטו: 15.9
מהירות מקס`: 79.3 (שיא שלי!)
מסלול: נחשון, שמשון, עליה צובה חלק ראשון (עד יער יהדות תימן), ירידה בחזרה לשמשון, בית שמש, עלי נס הרים עד לצומת מערת הנטיפים, ירידה בחזרה לבית שמש, שמשון, נחשון.
הערות: לא היה קל, היתה רוח פנים (מזרחית) בעליות.
המסלול רחוק משטוח, ואני מרוצה שהצלחתי לשמור על ממוצע ברוטו מעל 15 קמ`ש.

11/12/2006:
המסלולים והתאריכים של המועדון הישראלי אושרו, אז אפשר להיות רגועים ולהתאמן לעבור את הברווטים בארץ.

רכיבה
אינטרוולים 5x0:30x3:00x130 (קרי: 5 פעמים, 30 שניות מקס כח, 3 דקות דופק "מנוחה" 130 bpm.)
מרחק: 17.14
זמן נטו: 47:56
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 21.4
מהירות מקס`: 40.3
הערות: היה קשה, שבועיים לא התאמנתי באמצע השבוע, והרגשתי את זה.

14/12/2006:
רכיבה
אינטרוולים 5x0:30x3:00x130 (קרי: 5 פעמים, 30 שניות מקס כח, 3 דקות דופק "מנוחה" 130 bpm.)
מרחק: 14.65
זמן נטו: 37:47
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 23.3
מהירות מקס`: 40.7
הערות: זו היתה רכיבה נטו (לעומת זו של ה 11/12/2006, שכללה יחסית הרבה סיבובים איטיים בעיר,) ומהירה מאוד.

16/12/2006:
רכיבה
מרחק: 75.54
זמן נטו: 3:34:48
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 21.1
זמן ברוטו: 3:54
מהירות ממוצעת ברוטו: 19.37
מהירות מקס`: 60.7
מסלול: נחשון, שמשון, לי-און, סיבוב אליפות ישראל וחזרה.
הערות: רכיבה מהירה. היה קר בחצי הראשון של הרכיבה - כשהתחלתי בנחשון הטמפרטורה היתה 2 מעלות.
בגלל הקור (כפפות ארוכות ושכבות) היה לי קשה להגיע לאוכל תוך כדי הרכיבה, הייתי צריך לקחת את ה Bento Box.

תנחומי ליוסי פלדמן ומשפחתו על האסון שפקד אותם אמש. רכבתי עם יוסי כמה וכמה פעמים.
שלא תדעו עוד צער.

18/12/2006:
רכבתי לעבודה. באמצע היום קפצתי לרחוב "השניים" בגבעתיים. טיפסתי בישיבה, בהילוך השלישי מלמטה.
מתישהו אכתוב על ההילוכים שלי. אני חושב שאחליף בקרוב, אבל לא סופי כרגע...

20/12/2006:
הרכבתי נצנץ אחורי שקניתי, Cateye TL-LD500.
אנסה אותו ברכיבה מחר.
המיוחד בו הוא שהוא כולל גם מחזירור. (עד עכשיו היה לי מחזירור ונצנצים בנפרד.)

21/12/2006:
רכיבה
מרחק: 364.63
זמן נטו: 16:26:58
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 22.1
זמן ברוטו: 23:00
מהירות ממוצעת ברוטו: 15.85
מסלול: נחשון, שמשון, צ נחושה, צ ברכיה, צ יד מרדכי, צ גבולות, צ משאבים, צ חלוקים, צ הרוחות, צ ראם (מסמיה,) נחשון.
אורי צילם תמונות, ואפשר לראות אותן בשירשור הזה.
הערות: רכיבת "400" עם אורי, דיקי ומנשה. המסלול המקורי כלל רכיבה עד מצפה רמון, אך ערפל כבד ששרר מנפחא לא גרם לנו להרגיש טוב. במישור הרוחות לא ראינו כלום משלושת גופי האור שפזורים שם. את התאורה בצומת עצמה ראינו רק כשהגענו.
מנשה הציע "לפצות" על הקילומטרז` החסר במסלול חזרה דרך צומת בילו.
תאורה קדמית: רכבתי עם ה Cateye HL-EL120, וגם עם פנס הפוטון שעל הקסדה. הצלחתי להסתדר, גם בירידות מהירות (כ 50 קמ`ש בנפחא) ובערפל.
יצאנו בשעה 9:25. הרכיבה היתה בקצב שמבחינתי היה מהיר מאוד (יותר מ 5% יותר מהר הרכיבה המהירה ביותר שלי העונה,) והיה לי קשה לשמור על הקצב עם כולם, ביחוד בדרך חזרה.
היו לי שני בקבוקי 1 ליטר, ועוד בקבוק 1.5 ליטר שהיה ריק, למעט הקטע מצומת מגן ועד באר שבע (הכי פחדתי (מבחינת מים) מהקטע מצומת גבולות עד צומת משאבים.)
לפני צומת מגן (117 ק`מ, שעה 15:15,) הרגשתי שמאוד קשה לי, והרוכבים האחרים "ברחו" לי. כשעמדנו לצאת מהמנוחה שם, שמתי לב שחסר לי הרבה אויר בגלגל האחורי. מילאתי אויר, ולא שמתי לב לבריחה, אז החלטתי להמשיך כך.
בהפסקה בשדה בוקר, בדקתי את הצמיג והוא נראה מלא, אך כשיצאנו משם היה חסר אויר. מילאתי שוב, ולא נראתה שום בריחת אויר.
כך היה גם בהפסקה בבאר שבע (226 ק`מ, שעה 02:20.)
בערך 4 ק`מ אחרי צומת קמה, נראה כאלו מסעתי "על הג`אנט." אמרנו לאורי ודיקי שימשיכו, ומנשה ואני נחליף פנימית.
אני דואג למקם את הצמיג, כך שהכיתוב נמצא מול הונטיל, כדי שיהיה אפשר למצוא פנצ`ר בקלות, אך כשהוצאנו את הפנימית, לא נראה שיש בה חור (מילאנו, ולחצנו, אך לא הרגשנו שום דליפה,) וגם הצמיג נראה בסדר מבפנים, וגם מבחוץ.
החלטנו לשחק בטוח, ולשים פנימית חדשה, אך כנראה בגלל העיפות, לא מיקמנו את הכיתוב מול הונטיל. ולאחר כקילומטר, שוב לא היה אויר בגלגל. החלפנו עוד פנימית (שניה ואחרונה שהיתה לי,) והפעם דאגנו למקם את הכיתוב של הצמיג מול הונטיל.
לאחר כקילומטר, היה חסר אויר. היה ברור לנו שאנחנו מפספסים את הגורם לפנצ`רים, שעדיין קיים בצמיג.
ניפחתי את הגלגל, ואז הרגשתי את דליפת האויר.
הוצאנו את הפנימית, והפעם מצאנו את החור בפנימית, ואת הגורם לפנצ`רים. זו היתה פיסת זכוכית שהיתה תקועה כולה בתוך הצמיג.
תיקנו את הפנימית, ומאז לא היתה יותר דליפת אויר.
כל הסיפור גבה מאיתנו כשעתיים!
תובנות: טוב שתהיה פינצטה בערכת הכלים (אני ידעתי את הטיפ הזה, אבל לא יישמתי.) במזל הצלחנו להוציא את הגורם לפנצ`רים ללא פינצטה.
עצירות והפסקות: צ נחושה, דקות ספורות. צ יד מרדכי, כחצי שעה, אוכל. צ מגן, כ 45 דקות, יוגורט עם גרנולה. צ יד מרדכי פעם ראשונה, אוכל, יותר מחצי שעה, צ יד מרדכי פעם שניה, אוכל, כשעה. באר שבע, יותר משעה, אוכל ונמנום 15 דקות.
תובנות לעתיד: אני צריך לנסות לרכוב יותר לאט, אך עם פחות הפסקות ו/או יותר קצרות, ולהשוות זמן ברוטו.
25/12/2006:
חג מולד שמח לכל מי שחוגג!
סנטה (בדמות הצבי של דואר ישראל) הביא לי "חבילה מאמריקה"
הנצנץ - PlanetBike Blinky SuperFlash. בערב הרכבתי אותו על מוט הכיסא, במקום ה CatEye LD-170.
רכבתי לעבודה. באמצע היום קפצתי לרחוב "השניים" בגבעתיים. טיפסתי בישיבה. פעמיים.
30/12/2006:
רכיבה
מרחק: 45.77
זמן נטו: 2:35:53
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 17.6
זמן ברוטו: 3:30
מהירות ממוצעת ברוטו: 13.0
מהירות מקס`: 58.7
מסלול: נחשון, שמשון, טיפוס צובה, קיבוץ צובה, וחזרה
הערות: רכיבה עם מארק. רכיבה רגועה, אך קצרה בגלל לחץ של זמן.
רכבתי ללא תיק הסבל, והרגשתי מאוד קל.
רכבתי עם טייץ של ריצה (ללא שמואה.) היה בסדר. אנסה עוד כמה רכיבות בלי ריפוד.
טל.
פוסט מקורי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה