יום רביעי, 1 בנובמבר 2006

44. אימונים שבועות 11-12

שלום,

הפעם רשומה מארה`ב הרחוקה.


30/10/2006:
הגעה והתאקלמות.
אני לא יודע למה הישראלים כל כך אוהבים את טיסה LY001. (תל אביב ל JFK, יוצאת ב 01:00 שעון ישראל.)
משום מה יותר קל לי להירדם בטיסות יום מאשר בטיסות Red Eye. ישנתי אולי שעתיים בכל הטיסה.
בכל אופן, נחתתי בבוסטון ב 11:00 שעון מקומי (כן, ביליתי 4 שעות ב JFK בשביל 38 דקות טיסה...)
הדרך למלון עברה ליד סניף של REI. נכנסתי. הסניף הספציפי הזה קטן (במושגים של REI...) לא קניתי כלום.
ליד המלון יש סניף של EMS, וחנות אופניים וסקי.
הסניף של EMS התחבא היטב. סניף קטן מאוד (אפילו במושגים של ישראל.) קניתי תפס למשאבה (וולקרו עם אבזם פלסטיק.) יש לי כבר כמה כאלה, אבל זה אביזר מאוד שימושי, לא רק למשאבה.
חנות האופניים היתה בסדר, למרות שהם כבר עברו למוד של חורף.
קניתי נעלי Lake MX101 ב"מבצע". הן ישמשו אותי ברכיבות לעבודה (לא נח לרכוב עם נעלי ספורט עם פדל SPD, ויש להן שרוכים, אז הן נראות "נורמליות".)
בערב נסעתי לסניף יותר גדול של REI. קניתי כמה בקבוקונים קטנים (למשל, עבור שמן לשרשרת בנסיעות לחו`ל.) וכפפות Pearl Izumi Gel Lite.

31/10/2006:
חג Halloween שמח!
בערב הלכתי לחדר הכושר במלון. התאמנתי קצת על הידיים (תרגילים של הפיזיותרפיסט,) ועשיתי אופני ישיבה.
"רכבתי" קצת יותר מ 30 דקות, עם הספק 150-190 וקאדנס באיזור 90. עדיין אני לא חושב ששרפתי אפילו חצי מהקלוריות שאכלתי ביומיים האחרונים...

1/11/2006:
מצאתי Third Eye Eyeglass Mirror בחנות מקומית, המחיר היה סביר. באתר של החנות יש קופון ל 10% הנחה. אדפיס את הקופון ואחזור לשם.
גם ראיתי את הכפפות שקניתי שלשום, במחיר יותר גבוה.
בערב שוב הלכתי לחדר הכושר במלון. התאמנתי קצת על הידיים (תרגילים של הפיזיותרפיסט,) ועשיתי אופני ישיבה.
"רכבתי" קצת יותר מ 30 דקות, עם יותר עומס, הספק 150-250 וקאדנס באיזור 90-100. עדיין אני לא חושב ששרפתי את הסטייק שאכלתי בערב...

2/11/2006:
נסעתי לחנות שעל פניו נראה היה שתהיה טובה. היא קיבלה ביקורות טובות (משום מה, בארץ זה לא עובד, כי מיד מחשידים מישהו כאינטרסנט, ועל כל משמיץ יש 20 שכותבים כמה זו החנות הטובה בעולם. אפילו שאם חושבים על זה, לא יכול להיות שכל החנויות הן החנות הכי טובה בעולם, נכון?...) המוכרים היו נחמדים. יותר מאשר בכל חנות שהייתי בה בארץ, אבל זו לא חוכמה (גם בכל חנות אחרת שהייתי פה המוכרים היו יותר נחמדים מכל חנות שהייתי בה בארץ.) קניתי Pearl Izumi Zephrr Jacket במבצע. עדיין לא מצאתי שום דבר מהדברים שבאמת רציתי לקנות. אם לא תהיה ברירה - אזמין באינטרנט.
הייתי בארוחת ערב, אז הגעתי למלון מאוחר. היו לי רק 20 דקות "לרכוב." שמרתי על קאדנס 100, הספק 170-270.
לעומת זאת אכלתי היום יותר מדי: בצהריים Clam chowder (כבר אכלתי יותר טובים מהספציפי הזה) והמבורגר. בערב 12 אונקיות (תעשו חשבון לבד כמה זה) של עוף (היה טוב מאוד) ועוגת שוקולד חצי נוזלית (לא יכול לתאר יותר מזה, אין כזה בארץ. היתה מהממת, וזה למרות שהרוטב היה של תות שדה, עם תותים "חיים"!)

5/11/2006:
ביום שישי נסעתי אחרי העבודה לאטלנטיק סיטי ניו ג`רזי, לפגוש חברים. באיזור ניו יורק סיטי ניו יורק נתקעתי בפקקים של סוף השבוע. לקח לי שעה יותר ממה שחשבתי (לא אגלה את הזמן מחשש להפללה עצמית...)
חזרתי היום (ראשון) דרך מנהטן. זכרתי את המרתון, והערכתי שאגיע אחרי שייגמר, אך חלק מהרחובות היו עדיין חסומים, אפילו ב 17:00! (אגב השרשור שקראתי בפורום על חסימת הכביש בסובב כינרת היום...) ראיתי מספר לא מבוטל של רצים, שסיימו את הריצה, הולכים לביתם עטופים בשמיכת מילוט של המרתון. למי ששואל - לא ראיתי את לאנס (לפחות, לא זיהיתי אותו.)
החזרה אחרי ההפסקה במנהטן היתה מהירה מאוד, אפילו יותר מהדרך הלוך.
כל הזמן הזה לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט (כולם התחילו להגן עם WEP על הרשתות שלהם,) לכן אני מעדכן רק עכשיו, אחרי שחזרתי.
באטלנטיק סיטי הלכתי לשתי חנויות אופניים (לשלישית אפילו לא נכנסתי.) החנויות היו עם ציוד מאוד בסיסי. הלקוחות שלהן הם בעיקר תיירים. לא קניתי כלום (שקשור לאופניים.)

שמחתי לקרוא (בשרשור הזה) ששייע סיים את הברווט 600 בהצלחה. הייתי רוצה גם לשלוח ברכות לאחרים על הנסיון, ולאחל להם "לנצח במלחמה, גם אם מפסידים בקרבות מדי פעם."

אני אמשיך את הרשומה הזו עוד שבוע, ואכתוב רשומת סיכום אחת לשבועיים האלו.

6/11/2006:
קניתי את ה Third Eye Eyeglass Mirror בחנות המקומית.
קניתי גם עוד Halo II Headband במבצע. יש לי כבר אחד ואני מאוד מרוצה ממנו, אז בגלל המבצע קניתי עוד שניים.
בערב הלכתי לחדר הכושר במלון. ידיים ואופני ישיבה.
"רכבתי" קצת יותר מ 30 דקות, עם עומס כמו בפעמים הקודמות, הספק 150-250 וקאדנס באיזור ה 100.
7/11/2006:
קניתי ארנק Jimi, נקוה שזה יהיה יותר טוב מהמצב הנוכחי.
בד`כ ברכיבות יש לי בכיס החולצה האמצעי: רשיון נהיגה, כרטיס אשראי, שטר אחד או שניים. חוץמזה גם פלאפון (בתוך שקית Ziplock.)
8/11/2006:
יום לפני אחרון בניכר.
נסעתי ל Harris Cyclery, אולי שם אמצא את מה שאני מחפש. עם כל הדברים שקניתי, עדיין לא מצאתי את הדברים אותם רציתי עוד בארץ. החנות היתה גדולה יחסית, עם פרקט.
הרבה אופניים לראווה, מכל מיני סוגים. חלק אחד מוקדש לבגדים, כל השאר לאופניים.
כל האביזרים היו על הקירות, משאיר הרגשה של חלל גדול.
קצת מזכיר חלק מהחנויות ברחוב החשמונאים.
באתר האינטרנט שלהם הם מתהדרים בהרבה מוצרים וקשרים עם כל מיני ספקים וחברות. בפועל, הם מחזיקים מגוון מאוד מצומצם, רק של הדברים הנפוצים. כנראה כך זה הנורמה כאן.
הם היו מוכנים להזמין לי מהספקים שלהם את הדברים שרציתי, ו"יגיע תוך שבוע-שבועיים," אבל אני טס הביתה מחר.
למי ששואל - לא הצטלמתי עם שלדון...
10/11/2006:
חזרתי ארצה.
רכיבה
מרחק: 20.46
זמן נטו: 1:02:49
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 19.5
מהירות מקס`: 43.2
הערות: מסלול "ברג." רכיבה ראשונה מזה כשבועיים. נחמד להשוות לפעם האחרונה שרכבתי את המסלול הזה, ולראות ששיפרתי את המהירות נטו.
טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה