יום שישי, 28 באוגוסט 2015

194. סדרת ברווטים ישראל 2016

שלום,

פרטים לגבי עונת 2016 של הברווטים בישראל. (English)

לפני קריאת הפוסט הזה אני ממליץ לנסות לקרוא ולהבין מה זה ברווט.
כמו כן, מומלצת גם הרשומה ה"רוח" של הברווטים.





הפוסט הזה מיועד לרוכבים ישראלים בלבד.
רוכבים לא ישראלים מוזמנים לפנות לפוסט המקביל באנגלית.

 כידוע, אני הוא איש הקשר בישראל מול ארגון הגג הצרפתי.
המשמעות היא שאני מוסמך לשלוח להם את תוצאות הברווטים של ישראל.
זו המשמעות היחידה, ואין לה עוד תוספות מכל סוג שהוא.


קצת דגשים למי שרוצה שהברווטים שלו יוכרו ע`י ארגון הגג הצרפתי,
ומתישהו גם להגיע ל PBP, או רכיבה דומה אחרת בכל מקום בעולם:

*) כל כללי הברווט של ארגון העל הצרפתי הינם כללים מחייבים.

*) תאריכי הברווט הרשמיים של ישראל לעונת 2016 הם:
 
15 בינואר 2016, ברווט 200
5 בפברואר 2016, ברווט 300
26 בפברואר 2016, ברווט 400
18 במרץ 2016, ברווט 600
8 באפריל 2016, ברווט 200 עפולה - קצרין

תאריכי הברווטים זמינים גם בלוח שנה בגוגל (קישור לצפיה בדפדפן, או קישור iCal ליבוא)

*) ה 600 SR זמין לרכיבה בכל עת. פרטים נוספים כאן.

*) מקום מדויק ושעת ההתחלה יפורסמו לפחות שבועיים לפני כל ברווט.

*) מתווה מסלול יפורסם
לפחות שבועיים לפני מועד הברווט.
אין מניעה שמסלול הברווט ישונה לפני תחילת הברווט, בהתחשב בתנאי המסלול (כגון מזג אויר, עבודות בכביש וכיו`ב,) עד כדי דחיה בשבוע או יותר.

*) נקודות ביקורת יכולות להיות מכל מיני סוגים. למשל (רשימה לא סופית!):

- נקודה מאוישת, בה יהיה נוכח אדם שיספק הוכחה לרוכב שהוא (הרוכב) עבר בנקודה בשעה ספציפית.

- נקודת קבלה, בה יש צורך לקנות משהו בחנות כלשהי (למשל, תחנת דלק הפתוחה 24 שעות,) ולשמור את הקבלה עליה מצוינים מיקום ושעת הקניה.

רק הרוכב רשאי לבצע את הקניה (כלומר: אם רוכבים בקבוצה, כל רוכב חייב לקנות משהו!)

- נקודת צילום, בה יש להצטלם ליד נקודת ציון ספציפית.
יש לוודא שהצילום מכיל את הרוכב, ופרט מזהה של הנקודה.

כל אחד יכול לצלם את התמונה (כלומר: אם אתה רוכב בקבוצה, אין צורך שכל הרוכבים יצלמו.)

*) ניתן להוכיח רכיבה בעזרת הקלטת GPS.
הוכחת רכיבה בעזרת GPS יכולה להחליף נקודות צילום בלבד (המשמעות היא שלמשל, הקלטת GPS אינה יכולה להחליף נקודה מאויישת, ואינה יכולה להחליף נקודת קבלה.)
יש להציג קובץ GPS בפורמט GPX בלבד.
ההקלטה חייבת להוכיח מעבר בכל נקודות הביקורת. למשל, אם נקודת הביקורת היא בתחנת דלק - יש להיכנס לכביש השרות.
הוכחת רכיבה בעזרת GPS הינה אישית, ואינה יכולה לשמש רוכבים אחרים שרכבו ביחד עם בעל ה GPS (כלומר: אם אתה רוכב בקבוצה, רק הרוכבים בעלי GPS יכולים להשתמש בזה כהוכחת מעבר בקונטרולים.)

*) לפני כל ברווט יפורסם שמו של רכז-הדיווחים לאותו ברווט.
אותו רכז-הדיווחים יהיה מי שבפניו תהיה הוכחת רכיבה.
רכז-הדיווחים יבדוק את הוכחות הרכיבה, וייצור קובץ Excel עם תוצאות כל הרוכבים.
הקובץ הזה יישלח אלי, ואני אעביר אותו לארגון הגג הצרפתי.
רכז-הדיווחים ממונה על רישום הרוכבים לפני הברווט, בדיקת הוכחות מעבר בנקודות הביקורת,
גביית דמי טיפול, יצירת קובץ Excel עם התוצאות, ושליחת הקובץ אליי.
אין לרכז-הדיווחים כל אחריות מעבר לכתוב כאן.

 

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, רכזי הדיווחים הינם:
ברווט 200 ינואר 16: דיקי, שם משתמש בתפוז: דוד מהבית

ברווט 300: מנשה, שם משתמש בתפוז: menashe shaul
ברווט 400: דיקי, שם משתמש בתפוז: דוד מהבית
ברווט 600: מנשה, שם משתמש בתפוז:
menashe shaul
ברווט 200 אפריל 8: דיקי, שם משתמש בתפוז: דוד מהבית


*) יש להודיע לרכז-הדיווחים על כוונה להשתתף בברווט עד שבועיים בדיוק לפני תחילת הברווט, בהתאם לתאריכי הברווט הרשמיים למעלה.
זה יאפשר לרכז-הדיווחים להתארגן עם כל הנדרש למעקב אחרי הרוכבים.
רוכב שסיים ברווט בהצלחה רשאי לבקש להרשם במועדון הצרפתי. זה יאפשר השתתפות ברכיבות ארוכות בחו`ל.
דמי טיפול (בעבור רישום במועדון הצרפתי) הינם 40 שקלים לרוכב לברווט.
יש לשלם את דמי הטיפול לרכז-הדיווחים של אותו ברווט, תוך 48 שעות מסיום מוצלח של הברווט.

זמני רישום רכב-ליווי זהים לזמני רישום הרוכבים. אין דמי טיפול לרכב-ליווי.

*) לאחר סיום מוצלח של ברווט, יש אפשרות לרכוש (בתשלום נוסף של 40 ש`ח, מעבר לדמי הטיפול) מדליה רשמית של ה ACP. לכל ברווט יש מדליה בעיצוב מיוחד משלו.
יש להודיע לרכז-הדיווחים על הרצון לרכוש מדליה, ולהעביר לו את הסכום הדרוש תוך 48 שעות מסיום הברווט.
עיצוב המדליה משתנה כל 4 שנים, לאחר כל PBP.

מאחר וזו שנת PBP, זו השנה האחרונה בה אפשר יהיה לרכוש את המדליות עם העיצוב הנוכחי.


*) המחירים יכולים להשתנות במהלך העונה.

אם המחירים ישתנו - זה יהיה רק בכיוון למטה. המחירים לא יעלו מעל 40 ש'ח במשך כל העונה.

*) הברווטים מתקיימים על כבישים ציבוריים, פתוחים, לא סטריליים.
אי לכך, אי אפשר למנוע מרוכב כלשהו לרכוב באותם זמנים ושעות כמו הברווט, אך מי שרוצה שרכיבתו תוכר, חייב להירשם אצל רכז-הדיווחים לפני הברווט.
בסמכות רכז-הדיווחים לא לאשר תוצאות מרוכב כלשהו ללא מתן סיבה כלשהי (לפני או אחרי הברווט!)

למען הסר ספק, יש היררכיה של סמכות לאישור (או אי-אישור) ברווטים, כך שיש מצב שמישהו בשרשרת ההיררכיה יאשר, וגורם אחר לא יאשר.
ניתן לערער אצלי, או בצרפת בעזרתי, בהתאמה.
בהצלחה לכולם!

- -

קצת פרשנויות לגבי הברווטים:

כמו בכל שנה, גם השנה מתקיימת סדרת ברווטים בישראל.

העונה לא מתקיים PBP, ולכן הצפי הוא שיהיו יחסית מעט רוכבים שיגשו לברווטים.
כך זה בכל העולם, ואשמח אם נתבדה בישראל.






ברווט 200 באפריל יהיה מסלול קשה יחסית, מעפולה לקצרין, וחזרה דרך הגלבוע.
הברווט הזה יתקיים באור יום, כך שלא יהיה צורך בפנסים ו/או ווסט זוהר.

הברווטים מדורגים מבחינת הקושי הנדרש.
החל בברווט 200 "קל" בינואר

המשך בברווט 300 הכולל רכיבה בשעות החשיכה.
ברווט 400 הינו קפיצת מדרגה מבחינת הקושי, ולכן לא יתאפשר רישום למי שלא עבר ברווט 300 (בכל שנה שהיא.)
כמו כן, לא יתאפשר רישום לברווט 600
למי שלא עבר ברווט 400 (בכל שנה שהיא.) 

- -
כללי הברווט:

כללים אלו נוסחו ע`י ארגון הגג הצרפתי, ואני מצרף תרגום חלקי וחופשי, לשם הבנת רוח הדברים.
הכללים זמינים בצרפתית או אנגלית לכל דורש.


1) ארגון הגג הצרפתי (ACP, Audax Club Parisien) הוא הסמכות העליונה לארועים אלו.

2) הברווטים פתוחים לכל רוכב חובב מעל גיל 18, המצויד בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ופוליסת ביטוח צד ג`.

כל כלי רכב אשר מונע אך ורק בכח האדם מותר בשימוש.

3) ע`מ להשתתף בברווט, הרוכב חייב להודיע מראש.

4) כל רוכב חייב להיות מבוטח בביטוח תאונות אישיות וביטוח צד ג`.

5) בזמן הרכיבה, כל רוכב הוא עצמאי. חובה לציית לכל חוקי הדרך ותקנות התעבורה.

6) ברכיבות לילה, כלי הרכב חייב להיות מצויד בתאורה קדמית ואחורית. לפחות פנס אחורי אחד חייב להיות דלוק באופן קבוע (ולא מנצנץ.)
אין להשתתף בברווט ללא תאורה נדרשת.

התאורה חייבת לדלוק בכל שעות החשיכה, וכן במצבים בהם יש ראות לקויה.
חובה ללבוש בגד זוהר (וסט, חגורת-סם-בראון, וכד`) בכל שעות החשיכה.

7) כל רוכב חייב להיות מסוגל לרכוב לבד. רכב ליווי צמוד, או עזרה מכל סוג שהוא אינה מותרת.
מותרת עזרה בנקודות ביקורת.

8) יש לרכוב לפי מסלול הברווט.
אין לחתוך, ואין לקצר את המסלול.
חובה לעצור בכל נקודת ביקורת בתוך זמני הפתיחה-סגירה שלה.
תיתכנה נקודות ביקורת פתע, שאינן מפורסמות במסלול.

9) יש לספק הוכחה על מעבר בכל נקודת ביקורת, בתוספת ציון שעה מדויקת.
החסרה של נקודת ביקורת משמעה פסילה.

10) זמני הגג של הברווטים:
200: 13:30 שעות.
300: 20 שעות.
400: 27 שעות.
600: 40 שעות.
1000: 75 שעות.

1200: 90 שעות.

לשם ביצוע מוצלח של ברווט, יש לסיים אותו בתוך זמן הגג.
יש לעצור בנקודות הביקורת בתוך זמני הפתיחה-סגירה שלהן.
החסרה של נקודת ביקורת משמעה פסילה, גם אם הרוכב הגיע לנקודת הסיום בתוך זמן הגג.

11) כל נסיון הונאה או רמיה, או הפרה מכוונת של כללים אלו תגרור פסילה של הרוכב מכל הארועים בסמכות ה ACP

12) בסיום הברווט, על הרוכב לספק הוכחות מספקות לרכז-הדיווחים של אותו ברווט, על הרכיבה.
ברווטים אינם ארועים תחרותיים, והתוצאות יפורסמו לפי סדר א-ב לפי שם משפחה.
לאחר ברווט מוצלח, יש באפשרות הרוכב לרכוש מדליה תמורת תשלום. את התשלום עבור המדליה יש להעביר לרכז-הדיווחים של אותו ברווט.

13) לכל ברווט יש מדליה משלו. עיצוב המדליות מתחלף כל 4 שנים, לאחר PBP

14) ברווט נחשב ארוע עצמאי, ואין להשתמש ברכיבה זו למטרות השתתפות בארועים אחרים.

15) כל התקשורת עם ה ACP נעשית ע`י אדם אחד בלבד, שמקבל מינוי מטעם ה ACP

16) איש הקשר עם ה ACP רשאי למנות אנשים אחרים שיפקחו על דיווחי הברווטים.

17) כל רוכב שנרשם לברווט מאשר בזאת ששמו וזמן הרכיבה יועבר ל ACP לשם רישום.
פרטי הרוכב לא יועברו לגורמים מסחריים או לצד ג` כלשהו.

18) ניתן לערער על תוצאות ברווט עד 48 שעות לאחר סיום הזמן הרשמי של הברווט.

19) איש הקשר עם ה ACP רשאי להתייעץ עם ועדה של ה ACP לגבי ערעורים, או שאלות כלשהן שאינן מכוסות בכללים אלו.



קישורים:
שרשור ההודעה על רשומה זו

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה