יום שבת, 30 באפריל 2011

129. ברווט 600 שנת 2011

שלום,

סיפור רכיבת ברווט 600 של שנת 2011 שנערך במועד הרשמי שלו.





 
זו השנה השניה (2010) שבה ברווט 600 נערך במסלול זה.


כשהתותחים רועמים המוזות שותקות


להתראות ב 1000!


 תוצאות רשמיות:

Heyman Itzik, Passed
Katzir Tal, Passed

Kot Shlomi, Passed
Levi Yan, Passed

Ben Simhon Jackie, DNF
Philip Adi, DNF
Tal Haim, DNF


כמה מילים אישיות:

בברווט 400 התנהג שלומי קוט בצורה לא ספורטיבית.
הוא נפסל, ערער, וענשו הומתק על תנאי לקנס של שעות.
מאז ההמתקה, מזה כחודש, נעשים נסיונות לדה-לגיטימציה מצד אנשים שמזוהים עם שלומי.
כמו כן, מתבצעות התקפות אישיות עליי בפורומים אינטרנטיים שונים.
אומר רק שלדעתי שלומי קוט הוא אדם נורמטיבי, אך אינו מודע לכוחה של המילה.
הוא ייצר מצג אצל הקרובים לו (וגם בעיניו...), שאני רודף אותו באופן אישי כבר כמה חודשים.
אני מניח שרוב המגיבים לזכותו ו/או לרעתי אינם בקיאים בכל הפרטים, והם נחלצים לעזרת חבר. זה לגיטימי (כי הרי אין שום דבר אובייקטיבי בעולמנו...)
אין לי מה להגיב, מעבר לזה שאני מקווה שאלו שמכירים אותי חושבים שזו אינה האמת, ואינני רודף אותו (או כל אחד אחר) באופן אישי.

בשבוע האחרון התבצעה עליית מדרגה בהתקפות האישיות עליי, ואף אויימתי בפגיעה פיזית בשתי הזדמנויות שונות:
1) משתמש תפוז בשם
"קווטה" כתב הודעה (מספר 151712524) בפורום אופני כביש, שכללה איומים מפורשים. תוכן ההודעה, כמו גם כתובת ה IP של הכותב (ונתונים נוספים עליו) נמצאים בשרתי תפוז.
2) שיחת טלפון ממספר
050-5XXX129 (שלומי יצליח לזהות את המספר כשייך לחבר קרוב שלו,) ביום 27 לאפריל בשעה 17:07, שכללה איומים לפגיעות (מסוגים שונים) בי ובסובבים לי.

אני החלטתי להתקפל, כי איני מוכן להסתכן בפגיעה מסוג זה.
אני מוכן להסתכן ברכיבה על כבישים ציבוריים פתוחים בישראל, אך איני מוכן להסתכן בלהיות קורבן לאלימות בריונית.

כולי תקווה שעם הסיום המוצלח של שלומי בברווט 600, הוסרו כל האיומים מעליי.

אבקש לא להגיב למילים אלו.


קישורים:
תודה ליורם שעקב אחרינו בשרשור הזה.

הסיפור של חיים בקומונת אופני כביש בדרום.
הודעה שלי על הרשומה בפורום אופני כביש, עם הסיפור של איציק.
הסיפור של יאן בבלוג שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה