יום שבת, 21 בדצמבר 2019

233. עדכוני עונת 2020

שלום,

עדכוני עונת 2020. רשומה זו תתעדכן במהלך העונה.



ברווט ראשון, 200 ק'מ:

המסלול זהה למסלול שנרכב כמה פעמים בעבר.
המסלול בגדול: מגן, מצפה רמון, מגן.

לברווט התייצבו 9 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אודי, אלי, איליה, אסף, יאיר, משה, ניר, עמית, ואני.

איליה וניר הם רוכבים חדש בברווטים, חברים מאותה קבוצת רכיבה.
יאיר הוא רוכב חדש בברווטים.

תוצאות לא רשמיות:
Amar Moshe, Passed
Aran Nir, Passed
Gal Amit, DNF
Katzir Tal, Passed
Mussayov Udy, Passed

Tsfati Assaf, Passed
Wijsboom Yair, Passed
Yefimovich Ilia, Passed
Shemesh-Gur Eli, DNF
קישורים:
הסיפור, וסטראבה של אודי
הסיפור, וסטראבה של עמית


ברווט שני, 200 ק'מ:

המסלול זהה למסלול שנרכב כמה פעמים בעבר.
המסלול בגדול: בית השיטה, בית שאן, כורסי, צומת בשן, חוקוק, בית שאן, בית השיטה.

לברווט התייצבו 4 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אלכסיי, אלכסנדר, גרגורי, וסרגיי.

גרגורי הוא רוכב חדש בברווטים.


תוצאות לא רשמיות:
Antropov Alexei, Passed
Gurevich Gregory, Passed
Malinovski Alexander, Passed
Popov Sergei, Passed


ברווט שלישי, 300 ק'מ:

המסלול חדש, פרי מוחו של עמית.
המסלול בגדול: יבנה, צ האלה, צ איבים, בית קמה, צ צאלים, צ חלץ, צ האלה, יבנה.

לברווט התייצבו 5 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אלכסיי, אלכסנדר, אסף, עמית, ואני.

אני רכבתי לבד, שבוע לפני המועד הרשמי.
רכבתי בקצב טוב, ללא הרבה עצירות ארוכות. העצירות שלי:
האלה הלוך: 3 דקות
קוממיות הלוך: 3:30 דקות
קמה: 15 דקות
האלה חזור: 8 דקות
כל השאר פחות מדקה, רק לצלם.
סיימתי בפחות מ 14 שעות.


תוצאות לא רשמיות:
Antropov Alexei, Passed
Katzir Tal, Passed
Malinovski Alexander, Passed
Tsfati Assaf, Passed
Gal Amit, DNF

קישורים:
הסיפור, פוסט בפייסבוק, וסטראבה של אסף



ברווט רביעי, 200 ק'מ:

המסלול חדש, פרי מוחו של אסף.
המסלול בגדול: באר שבע, צ צפית, צ חתרורים, צ נוה זוהר, צ הערבה, צ רותם, ירוחם, צ הנגב, באר שבע.

לברווט התייצבו 4 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אלכסיי, אסף פ, אסף צ, ואני.

אסף פ, אסף צ ואני יצאנו ביחד. אסף פ פרש די בהתחלה, לפני דימונה, ואני ואסף צ רכבנו ביחד כל הדרך.

תוצאות לא רשמיות:
Antropov Alexei, Passed
Katzir Tal, Passed
Tsfati Assaf, Passed
Assaf Flatto, DNF

קישורים:
סטראבה של אסף



ברווט חמישי, 300 ק'מ:

המסלול זהה למסלול שנרכב החל מעונת 2018, כלומר זו הפעם השלישית במסלול הזה.
המסלול בגדול: שדרות, המכתש הגדול, עבדת, שדרות.
לברווט התייצבו 4 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אלכסיי, אלכס מ, אסף, גרגורי.


תוצאות לא רשמיות:
Antropov Alexei, Passed
Gurevich Gregory, Passed
Malinovski Alexander, Passed

Tsfati Assaf, Passed





עדכונים בעקבות מגפת הקורונה:

העונה עצרה לפני ה 400.
לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, ועם החזרה לשגרה,
הברווטים יימשכו החל מיוני 2020.
ניתן להתעדכן בפוסט הרלוונטי.

העונה ממשיכה עם שינויים בלוח הברווטים.
ניתן להתעדכן בפוסט הרלוונטי.


ברווט שישי, 200 ק'מ:

המסלול זהה למסלול של ברווט 200 שנרכב החל משנת 2009, וזו הפעם ה 13 במסלול הזה.
המסלול בגדול: עפולה, קצרין, גלבוע, עפולה.
לברווט התייצבו 3 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
מנשה, סרגיי, ואני.

סרגיי רוכב חדש בברווטים. בעל נסיון ברכיבות שטח.

רכבנו ביחד עד הטיפוס לרמת הגולן.
חיכינו לסרגיי כשעה בקצרין, והוא הגיע קצת לפני סגירת הקונטרול ואמר שהוא מתכוון לנוח לפחות שעה שם.
מנשה ואני יצאנו מקצרין ביחד.
סרגיי הודיע שהוא פרש במזרח הכינרת.
בעמק יזרעאל היתה רוח פנים חזקה, ורכבנו לאט. נהיה מאוחר, ומנשה ואני החלטנו לפרוש לפני הטיפוס לגלבוע.

תוצאות לא רשמיות:
Bataykin Sergey, DNF
Katzir Tal, DNF
Shaul Menashe, DNF


טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה