יום שבת, 11 בפברואר 2017

209. ברווט 400 מועד ראשון עונת 2017

שלום,

הסיפור שלי של ברווט 400 מועד ראשון עונת 2017



המסלול זהה למסלול שנרכב החל מעונת 2014, כך שזו הפעם הרביעית במסלול.

הכל התחיל בתחילת דצמבר, בשיחה על נושא שלא קשור לאופניים (אף אחד לא יאמין למשפט הזה...)
אסף אמר שהוא לא יגיע ל 400 העונה, כי יש לו התחייבויות קודמות במועד הרשמי.
עניתי לו ש"אפשר לרכוב באיזה יום שרוצים בשבועיים שלפני, ויש מצב שאם תרצה אז אצטרף."
אסף ענה שהוא יחשוב על זה, ועניתי ש"אשמח לרכוב אתך אם תהיה מוכן להאט ולרכוב איתי."
הוא צחק.
המועד היחיד שהוא יכל היה בדיוק שבועיים לפני המועד הרשמי.

יום לאחר מכן הוא אמר שהוא ישמח לנסות לרדת מ 20 שעות.
עניתי שגם אני אשמח לנסות, כי ברכיבה הזו לא אצטרך להיות עם ה lanterne rouge.

סוכם שהאסטרטגיה תהיה עצירות קצרות.


הגענו לאילת בהפרש של כ 15 דקות.
הגענו לאכסניה, ולאחר מו'מ עיקש (עם הבטחה שבע'פ לבירה) יצאנו לאכול משהו.
עשינו חישובים על מפית נייר, ויצא שאם נרכוב בקצב נטו של 22 קמ'ש (מהירות סבירה ולא איטית לברווט הזה,)
ועם עצירות של 5 דקות בכל קונטרול, יהיו לנו כ 20-30 דקות עודף לבלת'מים.
"הרוכב הוירטואלי" הפעם רכב במהירות של 20 קמ'ש.

כשקמנו בבוקר, אסף אמר שהפלאפון שלו מרוקן מסוללה.
נתתי לו את המטען שלי ("מקורי של סמסונג") ויצאנו לארוחת בוקר.
כשחזרנו נראה שגם המטען שלי לא עזר, והפלאפון שלו לא נטען.
הצעתי לו את הפלאפון החלופי שלי (שאני סוחב כשאני באזור שבין מצפה רמון לשיזפון,) אך הוא סירב.
מבחינתי זה יצא טוב, כי כך הוא לא יכל לברוח לי בחצי השני של הרכיבה, כי יש קונטרולים של צילום...

טיפסנו לנטפים ביחד, והגענו לקונטרול הראשון בצומת סיירים ביחד, כמה דקות אחרי הרוכב הוירטואלי.
יצאנו משם תוך פחות מ 5 דקות, שכללו טיפול ב"קריאה של הטבע."

העצירה המתוכננת הבאה, בפונדק נאות סמדר בצומת שיזפון, "ידועה לשמצה" בברווט 400.
יש רוכבים ש"נתקעים" שם יותר משעה.
הפעם סיימנו את כל הסיפור בברוטו (נמדדו מההאטה על הכביש, ועד ההקלקה מחדש על הכביש) של 11:35 דקות.
הספקתי למלא 3 ליטרים מים, לבקר בשירותים, לקנות ליטר מיץ וסנדביץ', לשתות ליטר מיץ, ולאכול כשליש סנדביץ'.
כשהגענו היינו לפני הרוכב הוירטואלי, אך הוא עקף אותנו בזמן שעצרנו.

משיזפון רכבנו ביחד.
לשדמה טיפסתי לפניו, ועם עצירה קצרה באמצע העליה, חיכיתי לו למעלה פחות מדקה.
בדקנו את מצב המים, וקבענו שאם נהיה עם מים כשנגיע למצפה רמון אז לא נעצור, ונמשיך לעבדת או שדה בוקר.
בכניסה למכתש רמון אסף אמר שהוא מתכוון לעצור בתחילת מעלה העצמאות ולנסות לצלם עם ה 3% שנשארו לו בפלאפון.
אסף עצר לצילום ואני המשכתי.
כשהגעתי למעלה נשאר לי כליטר מים, והמשכתי.

כשהגעתי למצפה רמון הייתי כמה דקות אחרי הרוכב הוירטואלי, ורכבתי מהר בירידות, ותפסתי אותו בדיוק כשהגעתי לעבדת.
הגעתי לעבדת כמה דקות לפני השקיעה ועצרתי בתחנת האוטובוס, במקום שהוא יראה אותי כשיעבור.
הוא הגיע, ונכנסו לתחנה.
השמש שקעה והטמפרטורות ירדו בבת אחת.
בתוך התחנה היה חם ונעים, אך ישבנו בחוץ כדי להתרגל לקור.
לבשתי את כל מה שהיה לי (וזה לא היה הרבה, כי ציפיתי לטמפרטורות של כ 14 מעלות. אסף אמר שהוא בדק וראה טמפרטורות חד ספרתיות.)
ברוטו (מהעצירה לחכות לאסף, ועד היציאה לכביש) עצרתי שם 30 דקות בדיוק.
הרוכב הוירטואלי היה חצי שעה לפנינו, במרחק 10 ק'מ.

בעליה הקטנה לפני צומת ציפורים כבר היה לי חם, והורדתי שכבה אחת.
ממשאבים לצאלים אסף הוביל במהירות.
כשהגענו לאורים היינו לפני הרוכב הוירטואלי, ומכאן ועד לסיום היינו לפניו.

בדרך, הטמפרטורות ירדו לקצת פחות מ 4 מעלות.
למרות שלא הייתי לבוש מספיק לטעמי, לא היה לי קר בזמן הרכיבה.

אמרנו שנאכל באורים, אך בזמן שהייתי בשירותים אסף החליט רק לקנות אוכל ולאכול בדרך.
אני כבר קניתי אוכל - ארוחה של מוזלי, שתיה, וחטיף.
אסף יצא ואמר שירכוב לאט, בזמן שאני בלעתי את המוזלי והשתיה.
הכנסתי את החטיף לכיס ויצאתי לרדוף אחריו.
זמן ברוטו של העצירה: 10 דקות.
מכאן הדרך במגמת עליה עד בית קמה. רכבנו ביחד.
הרגשתי עייפות של שינה לפני בית קמה, וקניתי קפה ומאפה, והספקתי לאכול את שניהם לפני שיצאנו.
זמן ברוטו של העצירה: 11 דקות.
מבית קמה דרך איבים ועד הודיה, הדרך במגמת ירידה, והגדלנו את הפער על הרוכב הוירטואלי.
בצומת הודיה עצרנו לפחות מ 5 דקות.

בדרך לצומת נחשון עצרתי ל 3 דקות, ואסף המשיך לרכוב לאט. תפסתי אותו והגענו לנחשון ביחד.
בנחשון שוב קפה ומאפה, ועצירה ברוטו של 10 דקות.
כבר היה ברור שאם לא יהיו בלת'מים אז נסיים בזמן של פחות מ 20 שעות.
אסף אמר "בוא ננסה לרדת מ 19:30 שעות."

מנחשון רכבנו במהירות עד לצומת טייסים, שם עצרנו ל2-3 דקות.
מצומת טייסים אני הובלתי במהירות (האופניים מכירים את הדרך לבד...)

סיימנו בזמן של קצת פחות מ 19:30 שעות.



תוצאות לא רשמיות:
Katzir Tal, Passed
Tsfati Assaf, Passed

קישורים:
שרשור ההודעה על רשומה זו בפורום אופני כביש
הסיפור של אסף, בבלוג שלו

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה