יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

142. מדריך לצופה ב Dutch Capitals

שלום,

פוסט טרום-רכיבה, מלא במספרים ונתונים טכניים, שאולי לא יעניין כל אחד.
מי שיעקוב אחריי בזמן אמת, אולי יפיק מידע מועיל מהפוסט הזה.





זמני פתיחת התחנות הם מדורגים, כלומר (כל המהירויות הן ברוטו!):
עד 600 ק`מ צריך לרכוב בערך במהירות של 15 קמ`ש,
עד 1300 ק`מ צריך לרכוב בערך במהירות של 13.3 קמ`ש,
ומעל 1,300 ק`מ צריך לרכוב בערך במהירות של 12.8 קמ`ש.
מה שאומר שבהתחלה צריך לרכוב מהר יחסית, וב"קפיצות" מקבלים קצת זמן ספייר.
הזינוק הוא ביום רביעי, 15 באוגוסט, בשעה 10:00 לפי שעון הולנד (שעה 11:00 לפי שעון ישראל,) בעוד פחות משבוע.
אורך המסלול הוא 1426 ק`מ, וזמן הגג הוא 110 שעות.
המסלול הוא מעגלי, כולל כ 20 קונטרולים (לא כולל ההתחלה והסיום.)
פרופיל המסלול אמור להיות שטוח, אך צפויות רוחות פנים במשך כחצי המסלול, כלומר סה`כ כ 700 ק`מ של רוחות פנים.
אולי יהיה לי קצת זמן לישון בלילה הראשון, ואם לא - אני מקווה לישון כמה שעות בלילה השני, ובכל לילה אחריו.

המסלול נבנה כך שהוא עובר בכל ערי הבירה של המחוזות של הולנד. זה גם מקור השם של המסלול.
המסלול מתחיל ליד האג, לכיוון דרום, נגד כיוון השעון.
יש כמה קטעים שבהם חוצים ימים ומפרצים בגשרים נמוכים, וזה אמור להיות חויה מיוחדת.
כרגע רשומים כ 42 רוכבים, רובם מהולנד, וזו תהיה הרכיבה הארוכה עם כמות המשתתפים הקטנה ביותר מבין אלה שהשתתפתי בהן.
דף הבית של הרכיבה מינימליסטי, וכולל את מפת המסלול.
יש גם קישור לדף מעקב שבו אפשר יהיה לעקוב אחרי הרוכבים בזמן אמת.
טל.


תוספות ועדכונים:
11 באוגוסט
המסלול מתחיל בעיר Zoetermeer, ליד האג.
משם לכיוון דרום עד למפגש 3 המדינות (הולנד, גרמניה, בלגיה), ומשם צפונה, דרך Arnhem, ועד Groningen, ומשם מערבה, 30 ק`מ על המים, על Afsluitdijk, ועוד 25 ק`מ על המים, על Houtribdijk, ל Utrecht ואמסטרדם, דרך Haarlem, ודרומה לאורך החוף להאג ולסיום ב Zoetermeer.
בד`כ איני מתכנן את הרכיבה לפרטי פרטים, אך בגדול התוכנית היא:
הזינוק הוא ביום רביעי, בשעה 10:00 בבוקר, אז לא בטוח שאצליח לישון בלילה הראשון (בין רביעי לחמישי.)
אשתדל לישון בלילה השני (שבין חמישי לשישי) כמה שעות, בקונטרול בעיר Arnhem, לאחר 675 ק`מ. ב 2008 ביליתי באזור הזה שבוע, ואף רכבתי שם קצת.
בלילה השלישי (בין שישי לשבת) אני חושב לישון באזור Assen, לאחר 962 ק`מ.
בלילה הרביעי (בין שבת לראשון) אני חושב לישון באזור Almere, לאחר כ 1250 ק`מ (קצת יותר מהמרחק של ה PBP),
מה שישאיר לי כ 180 ק`מ ליום האחרון.
זמן הגג הוא חצות הלילה שבין יום ראשון לשני.
המלון שלי מוזמן ליום ראשון, ואני מתכוון לישון שם בלילה שבין ראשון לשני.
אין לי Drop Bag, ואני אסחוב את הכל עליי.
אני מתכוון ללבוש סט אחד, ועוד שניים בתיק האוכף.
תיק האוכף יכיל בעיקר ביגוד ואוכל, וקצת כלים. שאר הכלים יהיו ב"בקבוק איכסון," מתחת ל down tube. ככה רכבנו באנגליה, וזה נראה לי מתאים למצב שבו אני צריך לסחוב הרבה.
אני מתכוון לקחת תיק בגודל ששימש אותי בכל הרכיבות הגדולות האחרונות.
יש לי תיק יותר גדול, אך איני מעוניין בו לרכיבה הזו, כי הוא יתמלא ב"שטויות"...
כנראה יהיה לי גם תיק כידון קטן לאוכל.
רוב הקונטרולים לא יהיו מאויישים, אלא צריך להביא קבלה מתחנת דלק.
זה מזכיר את השיטה שנהוגה בברווטים בארץ, וזה נותן רעיון אולי לקיים רכיבת 1200 פה פעם...
מתוך כ 20 קונטרולים, כנראה רק 3 יהיו מאויישים. אחד מהם אמור להיות רוכב שאני מכיר, בשם Ivo. הוא "מהאזור", ורכבנו בעבר ביחד.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה