יום שבת, 21 בינואר 2012

135. ברווט 200 מועד ראשון שנת 2012

שלום,

סיפור רכיבת ברווט 200 של שנת 2012.


בגלל הסופה שהיתה בתאריך של שבוע-לפני-הרשמי, אז כל התאריכים של הברווט נדחו בשבוע.
למועד הראשון התיצבו 4 רוכבים: איציק, יאן, יבגני, ואני.

המסלול זהה למסלול של ברווט 200 שנרכב החל משנת 2009, כלומר זו הפעם הרביעית במסלול הזה!
המסלול השנה כלל כמה שינויים קטנים בהתאם לשינויים בכבישים, למשל בתוך טבריה יש יציאה חדשה לכיוון צפון.


בעפולה היה קר. בערך 6 מעלות.
לבשתי 3 שכבות. 4 אם סופרים גם את הווסט הזוהר.

הצטלמנו ויצאנו. עד הצומת עם כביש 65 רכבנו ארבעתנו ביחד, אך די מהר, המשכנו איציק, יאן, ואני, וייבגני נשאר מאחור.

הטמפרטורות היו הרבה מתחת ל 10.
בגבעת המורה הורגשה ההתחממות של הגובה, אך בירידה שאחרי דוברת היה קר מאוד.

כשהגענו לירידה משרונה ליבנאל התחיל אור ראשון, ואפשר היה להינות מהנוף.
בעיני הירידה הזו, וגם החלק שבין יבנאל לכינרת, הם מהיפים בארץ.

בצומת אלומות פגשנו את שי שקפץ להגיד שלום. הוא הביא תה עם לימון בתרמוס, ועוגה.
תודה רבה!
קנינו משהו קטן, ובדיוק אז עלתה השמש מעל ההרים, והצטלמנו.
הורדתי שכבה אחת.

בעליה לבי`ח פוריה נהיה לי חם, ולפני העליה לגולן הורדתי עוד שכבה.
עכשיו בעצם הייתי לבוש בדיוק מה שאני לובש גם בשיא החום בקיץ.

בעליה מבית צידה לבית המכס איציק ויאן רכבנו מעל היכולת שלי, ואמרתי שזה מהר לי, ואני מאט.
הם האטו, וכך המשכנו לרכוב ביחד.
היתה לי הרגשה שחסר לי אויר בגלגל הקדמי, אך יאן ואיציק אמרו שלא רואים. השארתי את זה ככה.
בקצרין יאן ואני ישבנו בבית קפה, ואיציק קפץ הביתה.

לבשתי את המעיל בשביל הירידה ליהודיה, ובצומת שוב הורדתי את המעיל.
היתה שם להקת שפני סלע. הרבה יותר מ 20 פרטים. אולי 40 או 50.

מיהודיה התחילה רוח פנים, דרומית.
בהתחלה קלה, אך לאט לאט היא התגברה, כך שכשפנינו מערבה, אחרי בית שאן, היא כבר נעשתה די חזקה.

בצמח עצרנו למים, והמשכנו.
ליד אפיקים נכנס ליאן מסמר לצמיג האחורי.
יאן רוכב עם צמיג שנחשב עמיד, אך הוא לא יכל למסמר, והמסמר חדר את שכבת רשת חוטי הברזל (או פלדה, לא יודע), כך שהיו קצוות חוט בולטים לכיוון פנים.
כל פנימית שהיתה מוכנסת לצמיג היתה מתפנצ`רת מיד.
הצעתי להשתמש בפנימית הישנה בתור מגן. חתכתי רצועה באורך כ 10 ס`מ, וזה החזיק עד הסוף.

לפני חמדיה היו שתי ניידות משטרה שעמדו בשוליים בצד שלנו.
אחד השוטרים עשה תנועה של טרמפ, וצעקתי לו High 5! והוא הרים ידו, והחלקנו, תוך כדי רכיבה! :-)
ב PBP עשיתי את זה הרבה עם הצופים בצד הדרך.

בבית שאן צלצלתי לדיקי, והוא יצא לפגוש אותנו. היה מרגש לראות אותו הולך.

בפניה מערבה בצומת שלוחות קיוינו שלא תהיה רוח פנים חזקה (כמעט תמיד יש שם רוח מערבית אחה`צ)
על הברושים לא ניכרה רוח.
אך מיד כשפנינו התבדנו. היתה רוח קלה, שהתגברה עם הזמן.

איציק מיהר להספיק לאוטובוס, ובעליה לגלבוע הוא רכב מהר מיכולתי.
יאן רכב לאט מיכולתו, ביחד איתי.
בראש הגלבוע שוב התלבשנו לכבוד הירידה.
באמצע הדרך למטה הרגשתי שחסר לי די הרבה אויר בגלגל הקדמי, וירדתי לאט.
ליד קיבוץ יזרעאל עצרתי למלא אויר, בתקוה שזה יחזיק עד הסוף.
לפי המשאבה, היו לי 40 psi!
מילאתי אויר, והמשכנו לרכוב.

איציק צלצל ואמר שהוא הספיק לאוטובוס, ויאן ואני סיימנו מספר דקות מועטות אחריו.


ייבגני דיווח שהוא פרש בבית שאן.


תוצאות רשמיות:

Heyman Itsik, Passed
Katzir Tal, Passed
Levi Yan, Passed

Kahan Eugene, DNF

בהצלחה לשאר הרוכבים בעוד כשבוע!


קישורים:

שרשור קצר בפורום, עם תמונות.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה