יום שבת, 8 בנובמבר 2008

97. רכיבה "גדולה"

שלום,

סיפור רכיבת 200 חודשית, 7 בנובמבר 2008.

איזו רכיבה!

הגיעו 10 רוכבים: עודד ב.ח., שי, דוד, ערן, אנטון, דיקי, עדי, איציק, מנשה, ואנוכי.
בעצם 8, ו איציק ומנשה הצטרפו קצת אחרי ההתחלה.
דרור היה ברכב, ו"קפץ לבקר" מדי פעם.

הטמפרטורה בעפולה ב 05:00 היתה 9 מעלות, יחסית קר ...
כשהתחלנו את הרכיבה, עודד ודיקי ביקשו שלא נרוץ, ואמרתי שלא מחכים.
בהתחלה רכבנו 5: עדי, שי, אנטון, אלי, ואני.

אחרי הקירון של כפר קמא (בערך ק`מ 20) רציתי להעלות פלטה, אך אבוי! בום טראח! מה קרה? השיפטר נשבר!
עצרתי בשרונה, ובעזרת דרור (שהיה ברכב) העלינו את השרשרת על הפלטה הגדולה.
איציק עקף אותי, ודוד עצר ואמרתי לו שימשיך.
מנשה הגיע וחיכה לי.
ידעתי שיש הרבה טיפוסים, ואמרתי לעצמי שאנסה להחזיק על הפלטה הגדולה כמה שרק אוכל.

את דוד תפסנו ביבנאל.
את הגבעה בין יבנאל לצומת אלומות הצלחתי על הפלטה הגדולה. (פעם נאלצתי לרדת להילוך הכי קל שלי שם...)
וקצת "ברחתי" לשניהם.

קצת אחרי טבריה מנשה צלצל אלי, ואמר שהוא ב Decks. אמרתי Ducks, ושנינו צחקנו.
אמרתי לו שאחכה לו בגינוסר.
איציק צלצל ואמר שחמישתם ביחד, כ 5 ק`מ לפניי, והם ממשיכים. הם לא טיפסו לפוריה עילית, אלא ירדו לכינרת והמשיכו על הכביש הסובב (חסכו כ 200 מטר טיפוס...)
מנשה הגיע, ועד שיצאנו, גם דוד הגיע.

בטיפוס לגולן דרך חד-נס, ברחתי לשניהם, ופגשתי את מוסקו שקפץ להגיד שלום, והמשיך לדרכו.
לפני שברחתי למנשה, אמרתי שאחכה לו בצומת נשוט.
בקצרין עצרנו שלושתינו לארוחת בוקר: בורקס תרד ענק, עם סלט וביצה.

דרור אמר שעודד המשיך להקיף את הכינרת, ודיקי מטפס לגולן.
בצומת יהודיה מנשה אמר שכואבת לו הברך והוא מאט את הקצב.
המשכתי עם דוד, ודרור אמר שעודד כבר בצמח, ואח`כ החבורה של איציק הגיעו לצמח.
בצמח עצרנו קצת וחיכינו למנשה.
מנשה אמר שנמשיך בלעדיו, והוא יחתוך דרך צומת שאן ישירות לעפולה.

קצת אחרי גשר איציק התחיל לצלצל להוראות. לאף אחד מהחמישה לא היה את סיפור הדרך או המפה (לפחות לא זמינים...)
כשהם הגיעו למעלה הגלבוע הם פנו שמאלה במקום ימינה, והמשיכו לטפס לכיוון מירב.
עודד פרש בצומת יששכר, אחרי כ 150 ק`מ.

כשדוד ואני פנינו ימינה בצומת שלוחות לא היתה רוח פנים!
זו הפעם הראשונה (מתוך *המון* רכיבות שם) שלי בעמק יזרעאל שאין רוח מערבית.
בתחנת הדלק בצומת מעלה גלבוע עצרנו לטילון (דוד) ומגנום (אני.)
המגנום עלה 10.50, אבל היה להם דיל של מגנום+מים ב 10.00.
אז לקחתי גם מים (בקבוק ספורט 750cc.) את המים סחבתי בכיס החולצה, כי בכל זאת אי אפשר לעשות את העליה יותר מדי קלה...

כל הרכיבה אמרתי שבגלבוע אוריד לפלטה הקטנה, ואמשיך כך עד הסוף.
התחלתי את הטיפוס על הפלטה הגדולה, ומשכתי כך עד הסוף.
כלומר - מתוך כל ה 200 ק`מ, את ה 180 האחרונים עשיתי על הפלטה הגדולה, כולל כל הטיפוסים...
דיקי צלצל כשהייתי בהר גיבורים ואמר שהוא פורש.

קבוצת איציק סיימה ב 10:15
 ודוד ואני סיימנו ב 11:30.

מזג האויר היה מושלם. לא היה חם מדי, ולא היתה פיסת ענן בשמים.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה