יום חמישי, 9 באוגוסט 2007

86. הומור

הי,

אחת הדרכים להתמודד עם אתגרים, היא ע`י שימוש בהומור.

קיבצתי כאן כמה ציטטות שהצחיקו אותי כשקראתי/שמעתי אותן בפעם הראשונה.
אני רוצה לציין שאני מתעדכן בד`כ בשעות מאוחרות מאוד, לכן יכול להיות שבדיעבד לא כל הציטטות מצחיקות


אני יודע ששכחתי הרבה ציטטות, ואם אזכר, אוסיף לכאן.

בכל מקרה... תיהנו!


*) "אני פורש! אני אחזור ברכיבה לפריז"

רוכב שהרגע החתים כרטיס בברסט.


*) "בקונטרול הקודם רצו 20 יורו בשביל להחתים את הכרטיס"

כשמגישים את הכרטיס להחתמה בקונטרול כלשהו.


*) בשרשור (אנגלי) על איסטרטגיה לעצירות אוכל:
רוכב אחד כתב שהאיסטרטגיה שלו היא לא לאכול בקונטרולים, אלא בפאבים.
אז אחר ענה לו שהוא מתייחס לכל פאב כאל קונטרול.
  
*) בשרשור על סידורי שינה בקונטרולים:
מישהו שכבר רכב ב PBP בעבר, כתב שהמתנדבים באולם השינה הן נערות, שזהו סוג של טקס חניכה, להיות במחיצת גברים מסריחים ונוחרים.
כמובן שהיו תגובות מתלהבות מהעובדה שאלו נערות,
ואחת התגובות היתה: "תשכחו מהנערות, אני מתלהב מהגברים המסריחים ונוחרים!"
  
*) בשרשור על שינה בשדה בצד הדרך:
המנהל של RUSA כתב שה ACP לא מוכן לגלות כמה רוכבים נוספו ליבול הדורה של צרפת אחרי שטרקטורים עלו עליהם.

*) מישהו פתח שירשור עם פרטי רכבת שיוצאת מברסט לפריז ביום חמישי (בשעה 11:44, אבל זה לא חשוב עכשיו...)
הוא לא פירסם מחיר, אז נשאלה השאלה "כמה עולה כרטיס?"
התשובה היתה: "4 שנים של הלקאה עצמית"

*) ב PBP הנוכחי שונה החוק לגבי פנסים, ועכשיו מותר פנס LED, בתנאי שהוא "ייראה ממרחק 150 מטר."
אז איך הבוחן יכול לבדוק את זה?
פשוט - שמים מראה במרחק 75 מטר. זה יחסוך צעקות ותנועות ידיים.

*) בשירשור על רשימת הציוד, רוכב עם Fixed Gear נתן רשימה באורך הגלות.
כמובן שהיו מי שכתבו שהם חשבו שעם Fixed Gear אפשר להסתדר עם הרבה פחות ציוד.
אבל אז מישהו נתן פעם ציטוט (לא אמיתי, בתור בדיחה) של אותו רוכב: "פתאום שמתי לב שהספידומטר לא עובד. בדקתי, וראיתי שעף לי המגנט מהגלגל, אז שמתי את אחד הספיירים מהתיק."

*) בשרשור על כמה בגדים להחלפה צריך:
אחת העצות היתה שמספיקות שתי חליפות בגדים. אחת עליך, ואחת מתייבשת אחרי כביסה בקונטרול קודם.
ואז אחת התגובות היתה: את הגרביים צריך להשרות בבקבוק, ככה הורגים שתי ציפורים, כי הגרב המשומש מייצר את האיזוטוני...

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה