יום חמישי, 19 באפריל 2007

70. ברווט 400 שני שנת 2007

שלום,

זו רשומת ברווט 400 שני של שנת 2007.

אפשר (ורצוי) להיזכר בברווט 400 הראשון של 2007.

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, אני אמור לרכוב בתאריך הרשמי של הברווט (20/4/2007.)

אתם מוזמנים להתעדכן בזמן אמת כאן (וכנראה גם בקומונה) על הרכיבה שלי.
- -
הסיפור שלי:
כמו ב 400 הראשון, יצא שהתחלתי את הרכיבה ראשון.
איציק הצטרף בהוד השרון. הוא רכב בקאדנס שלא ראיתי מימיי.
ואז הגיעו כולם. רכבנו בערך ביחד, נוצרו שתי קבוצות, ואני הייתי בקבוצה הראשונה (שרכבה בקצב שלי.)
אחרי צומת בילו הקצב עלה, ואני נשארתי בקצב שלי, כך שרכבתי לבד עד הקפה וקרואסון במסמיה.
משם יצאתי עם מנשה. רכבנו שנינו לבדנו עד "פרגיות בבגט" בצומת סעד.
כשהיינו בצומת אורים הגיעו חביב, אורי ודיקי.
מנשה ואני יצאנו לפניהם. בדרך לבאר שבע פגשנו את עופר שסיפר סיפור מצמרר על איך דברים יכולים להשתבש ולהרוס רכיבה/ סידרת-ברווטים שלמה (ואני לא מדבר על המשאבה!...)
ליד צומת הנשיא מנשה ועופר הגבירו קצב, ואני נשארתי בקצב שלי.
פגשתי אותם בתחנת הדלק של רמת חובב. הם היו שם כבר כ 10 דקות. אחרי כ 5 דקות יצאנו שלושתינו יחד.
בצומת טללים עצרנו קצת.
אחרי כמה דקות ראינו את אורי דיקי וחביב מרחוק. עלינו מהר על האופניים ודהרנו משם, כדי לא לתת להם יתרון פסיכולוגי.
(סיפרנו להם על זה כשנפגשנו בשדה בוקר, אז אין פה גילוי מרעיש.)
כשנפגשנו בשדה בוקר הם סיפרו שהם לא עצרו בכלל, למעט מים. מדהים. אבל זה גם סוג של טקטיקה (שלא מתאימה לי באופן אישי...)
עופר מנשה ואני יצאנו לפניהם. מנשה רכב מקדימה, כדי לשמור את מסעדת "הקצה" פתוחה לכולנו.
כשעופר ואני הגענו, המסעדה היתה מלאה, ולא היה חשש שתיסגר עד שיגיעו שלושת המאספים.
עד צומת שיזפון רכבנו כולנו ביחד, שם פרצו מנשה וחביב.
קצת אחרי סיירים גם עופר התקדם ונשארתי עם אורי ודיקי.
אפשר להגיד שלאילת הגענו שלושתינו ביחד.
הרכיבה לא היתה קשה. הרוחות היו לטובתינו כמעט לכל אורך הרכיבה. כשהגעתי לאילת הייתי מסוגל להמשיך לרכוב עוד.
גם העליה בסוף המישר, ביציאה מנחל פארן היתה פחות אימתנית משחשבתי, ואפילו נראה כאילו יש פחות עליות מסיירים לנטפים...
נתונים:
זמן נטו: 18:05:17
מרחק: 398.57
מהירות נטו: 22.0
מהירות מקס: 68.9
זמן ברוטו: 24:20:00
מהירות ברוטו: 16.38
יורם עקב אחרינו בשרשור הזה.
טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה