יום ראשון, 4 במרץ 2007

64. סיכום שבועות 25-28

שלום לכולם,



עברתי גם את הברווט 300.
רכבתי אותו יותר בקצב (ועצירות) של טיול, מאשר ברווט.
נקוה שזה לא יפגע בי בעתיד.

החודש אמור להתקיים הברווט 400, ואני מקוה להצליח בו.
עברתי אותו שנה שעברה (באותו מסלול,) אך אני חושש מירידה בכושרי עקב חוסר אימונים (מסיבות אישיות...)

התחלתי להתאמן קצת עם משקל. כביכול יש תוצאות מורגשות, אבל זה לא משהו ששוה לכתוב עליו.


חדשות ועדכונים מרשומת הסיכום הקודמת:

1) נכון לעכשיו, אני סגור לגבי התאורה שלי. יש לי Cateye HL-EL320, ולגיבוי אשתמש ב Cateye HL-EL500 הישן והטוב.

2) הפלטה הגדולה עדיין לא הגיעה (היא בדרך מהיבואן לחנות, אז כנראה שלא תגיע אלי לפני ה 400.) כשתגיע הגדולה, אנסה להשיג גם את הקטנה.

3) עדיין אין פתרון לגלגל הקדמי, אך כנראה לא אקנה את הדינמו של SON. כרגע נראה שאחליט לקראת אמצע אפריל.
האפשרויות כרגע:
  א) לקנות אותה נאבה, ולזכור שהיא לא הכי מוצלחת.
  ב) לקנות נאבה איכותית, במחיר שערורייתי.


טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה