שלום,
סיפור ברווט 300 לשנת 2009.
ברווט 300 הסתיים אמש (שישי) בהצלחה, וכבר יש דיבורים על ברווט 400...
עוד כמה מילים על ברווט 300:
באנגליה, לרוב הברווטים יש סיפור, או לפחות שם מעניין.
כאן, ברווט 200 הוא בעיקרון "סובב כינרת."
בהכנות לברווט 300, אחד הרעיונות שעלו הוא "הדרך לנגב 1948," למרות שלא רוכבים את כל כביש 232, וגם לא עוברים בנגבה,
אבל כן עוברים באנדרטת "יפתח" ליד קמה, ואף מגיעים ל"אנדרטת חטיבת הנגב" (שבכלל לא קשורה ל 1948...)
אז אולי זה "בעקבות שמשון"? עוברים ליד אשתאול וצרעה, גם ליד גת (לא לבלבל עם קינת דוד!...) ועד מטחוי קשת מעזה...
- -
הסיפור שלי:
שוב הגעתי ראשון לנק` ההתחלה. דוקא ציפיתי לראות את דיקי שם, אך הוא עדיין היה בדרך.
השולחנות במנטה של נחשון היו ריקים, ולא ישבו בהם רוכבי אופניים שדנו בנושאים חשובים (או סתם רכילויות,) אחרי (או לפני) רכיבה.
אבל אני רגיל לתמונה הזו...
עדי אמר שהוא "יוצא עכשיו מהבית," ויתחיל אחרינו ויתפוס אותנו כבר.
מנשה ואיציק הודיעו שהם רוצים להשתתף, אך כמה ימים לפני הם ביטלו (כל אחד עם תירוצים אחרים... סתם סתם, סיבותיהם מוצדקות!)
רובי הודיע שיחבור אלינו כמה ק`מ אחרי נחשון, וירכוב איתנו כמה שיצליח.
דיקי ואני יצאנו ב 22:10. עדי כבר הגיע והתחיל להתארגן.
בגבעה הראשונה (הראל) אמרתי לדיקי שאחכה לו בנק` הראשונה, צומת האלה.
זו נקודה קרובה (23 ק`מ מההתחלה,) וצריך למהר אם לא יוצאים בזמן.
פגשתי את רובי, וקבענו שניפגש גם בצומת האלה (הוא עלה את יער הנשיא יותר מהר ממני.)
הגעתי ב 23:20, ודיקי ועדי קצת לפני 23:30.
יצאנו משם ב 23:35.
בבית ניר חיכינו קצת לדיקי, ומשם רכבנו יחד. היתה קצת רוח פנים. לא משהו רציני, אך מורגש.
בצומת קוממיות (00:39) יש שלט שהמעבר דרך רווחה סגור רכבתי דרך שם כמה פעמים בעבר.) השלט נראה ישן, והחלטנו לנסות לרכוב משם. יצאנו אחרי כ 5 דקות.
(אם הדרך היתה חסומה, יכולנו לרכוב דרך כביש 40, מה שניסיתי להימנע ממנו.)
ביד נתן האלונית היתה סגורה (נסגרת ב 22:00?) אך התחנה מאויישת ואפשר לקנות מצרכים דרך החלון.
הקפה היה קר ולא משהו בכלל.
אולי עדיף לעצור בסונול נהורה (צריך לבדוק אם זו תחנה שפתוחה 24 שעות.)
בצומת קמה "פתחנו שולחן" למשך 30 דקות. למרות שמשם זה ירידה לכיוון צומת הנשיא, בגלל הרוח לא יכולנו לרכוב מהר מדי (לא עברנו 30 קמ`ש, למעט בירידות.)
ליד מסלול היה ריח חזק של סלרי, מה שגרם לנו להיזכר במרק עוף חורפי מהביל. לפני צומת מעון עלתה השמש.
לאנדרטת אוגדת הפלדה הגענו ב 06:50.
חישבנו שאם נעשה את אותן עצירות בחזור כמו בהלוך, אז נגיע בערך ב 16:00.
רובי אמר שהוא חוזר בדרך הקצרה.
בפז מגן אכלנו ארוחת בוקר. 50 דקות.
מדיווחים ששמענו מהמרכז, יורד שם גשם שוטף.
החלטנו לנסות לא לעצור יותר מדי בנקודות הביקורת.
ליד מסלול שוב היה ריח סלרי באויר.
בצומת קמה עצרנו ל 15 דקות בלבד.
בצומת איבים, כשעצרנו בנק` ביקורת 7, הגיעו כ 20 רוכבי כביש. לא נראה פלוטון מסודר, אך היה להם רכב ליווי.
קצת לפני בית ניר עצרתי בצד לכדקה וחצי, ועדי ודיקי והמשיכו.
לפני לוזית עקפתי את דיקי, אך כבר לא ראיתי את עדי.
בצומת האלה צלצלתי לעדי, שהיה כבר אחרי עליית עזקה (זכריה?)
כשעמדיתי לצאת ראיתי את דיקי מגיע. צילמנו אחד את השני, ויצאתי.
את הקטע בין שמשון לנחשון כבר עשיתי מהר (יחסית...)
הגעתי לנחשון ב 15:21, בזמן של 17:11 שעות.
בנוגע לגשם - לא נראה במחוזותינו. המסלול היה יבש לכל אורכו.
ודבר אחרון: למרות שהמסלול כביכול נראה מישורי, יש בו כמעט 2,700 מטרים טיפוס.
טל.
סיפור ברווט 300 לשנת 2009.
ברווט 300 הסתיים אמש (שישי) בהצלחה, וכבר יש דיבורים על ברווט 400...
עוד כמה מילים על ברווט 300:
באנגליה, לרוב הברווטים יש סיפור, או לפחות שם מעניין.
כאן, ברווט 200 הוא בעיקרון "סובב כינרת."
בהכנות לברווט 300, אחד הרעיונות שעלו הוא "הדרך לנגב 1948," למרות שלא רוכבים את כל כביש 232, וגם לא עוברים בנגבה,
אבל כן עוברים באנדרטת "יפתח" ליד קמה, ואף מגיעים ל"אנדרטת חטיבת הנגב" (שבכלל לא קשורה ל 1948...)
אז אולי זה "בעקבות שמשון"? עוברים ליד אשתאול וצרעה, גם ליד גת (לא לבלבל עם קינת דוד!...) ועד מטחוי קשת מעזה...
- -
הסיפור שלי:
שוב הגעתי ראשון לנק` ההתחלה. דוקא ציפיתי לראות את דיקי שם, אך הוא עדיין היה בדרך.
השולחנות במנטה של נחשון היו ריקים, ולא ישבו בהם רוכבי אופניים שדנו בנושאים חשובים (או סתם רכילויות,) אחרי (או לפני) רכיבה.
אבל אני רגיל לתמונה הזו...
עדי אמר שהוא "יוצא עכשיו מהבית," ויתחיל אחרינו ויתפוס אותנו כבר.
מנשה ואיציק הודיעו שהם רוצים להשתתף, אך כמה ימים לפני הם ביטלו (כל אחד עם תירוצים אחרים... סתם סתם, סיבותיהם מוצדקות!)
רובי הודיע שיחבור אלינו כמה ק`מ אחרי נחשון, וירכוב איתנו כמה שיצליח.
דיקי ואני יצאנו ב 22:10. עדי כבר הגיע והתחיל להתארגן.
בגבעה הראשונה (הראל) אמרתי לדיקי שאחכה לו בנק` הראשונה, צומת האלה.
זו נקודה קרובה (23 ק`מ מההתחלה,) וצריך למהר אם לא יוצאים בזמן.
פגשתי את רובי, וקבענו שניפגש גם בצומת האלה (הוא עלה את יער הנשיא יותר מהר ממני.)
הגעתי ב 23:20, ודיקי ועדי קצת לפני 23:30.
יצאנו משם ב 23:35.
בבית ניר חיכינו קצת לדיקי, ומשם רכבנו יחד. היתה קצת רוח פנים. לא משהו רציני, אך מורגש.
בצומת קוממיות (00:39) יש שלט שהמעבר דרך רווחה סגור רכבתי דרך שם כמה פעמים בעבר.) השלט נראה ישן, והחלטנו לנסות לרכוב משם. יצאנו אחרי כ 5 דקות.
(אם הדרך היתה חסומה, יכולנו לרכוב דרך כביש 40, מה שניסיתי להימנע ממנו.)
ביד נתן האלונית היתה סגורה (נסגרת ב 22:00?) אך התחנה מאויישת ואפשר לקנות מצרכים דרך החלון.
הקפה היה קר ולא משהו בכלל.
אולי עדיף לעצור בסונול נהורה (צריך לבדוק אם זו תחנה שפתוחה 24 שעות.)
בצומת קמה "פתחנו שולחן" למשך 30 דקות. למרות שמשם זה ירידה לכיוון צומת הנשיא, בגלל הרוח לא יכולנו לרכוב מהר מדי (לא עברנו 30 קמ`ש, למעט בירידות.)
ליד מסלול היה ריח חזק של סלרי, מה שגרם לנו להיזכר במרק עוף חורפי מהביל. לפני צומת מעון עלתה השמש.
לאנדרטת אוגדת הפלדה הגענו ב 06:50.
חישבנו שאם נעשה את אותן עצירות בחזור כמו בהלוך, אז נגיע בערך ב 16:00.
רובי אמר שהוא חוזר בדרך הקצרה.
בפז מגן אכלנו ארוחת בוקר. 50 דקות.
מדיווחים ששמענו מהמרכז, יורד שם גשם שוטף.
החלטנו לנסות לא לעצור יותר מדי בנקודות הביקורת.
ליד מסלול שוב היה ריח סלרי באויר.
בצומת קמה עצרנו ל 15 דקות בלבד.
בצומת איבים, כשעצרנו בנק` ביקורת 7, הגיעו כ 20 רוכבי כביש. לא נראה פלוטון מסודר, אך היה להם רכב ליווי.
קצת לפני בית ניר עצרתי בצד לכדקה וחצי, ועדי ודיקי והמשיכו.
לפני לוזית עקפתי את דיקי, אך כבר לא ראיתי את עדי.
בצומת האלה צלצלתי לעדי, שהיה כבר אחרי עליית עזקה (זכריה?)
כשעמדיתי לצאת ראיתי את דיקי מגיע. צילמנו אחד את השני, ויצאתי.
את הקטע בין שמשון לנחשון כבר עשיתי מהר (יחסית...)
הגעתי לנחשון ב 15:21, בזמן של 17:11 שעות.
בנוגע לגשם - לא נראה במחוזותינו. המסלול היה יבש לכל אורכו.
ודבר אחרון: למרות שהמסלול כביכול נראה מישורי, יש בו כמעט 2,700 מטרים טיפוס.
טל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה