יום שלישי, 5 באוגוסט 2008

92. אם תרכוב 200 - תוכל לרכוב גם 600!

הי,

יש אמרה של רוכבי Randonnee:
אם אתה מסוגל לרכוב 200, אז אתה מסוגל לרכוב 300.
אם אתה מסוגל לרכוב 300, אז אתה מסוגל לרכוב 400.
אם אתה מסוגל לרכוב 400, אז אתה מסוגל לרכוב 600.

- -

זה נחמד ויפה, אבל אין לפרש את האמרה כפשט, אלא כדרש!
(הכל גלוי - אין רמזים ואין סודות!)
אם רוכב סיים לרכוב עכשיו לראשונה בחייו 200 ק`מ (או אפילו 200 ק`מ כל יום במשך 3 ימים רצופים...), אוי לו אם יחשוב שיוכל לרכוב 600!
אני תמיד אומר ש"כל אחד יכול לרכוב 200." אבל אני לא אומר איזה 200!
יש רוכבים שלא ירכבו דצימטר בלי רכב ליווי.
יש רוכבים שיתיצבו לרכיבה עם שלדת נג`ש וגלגלי דיסק.
יש רוכבים שיקחו משכנתא ויבואו עם אופניים שלא עומדים בתקנות ה UCI מבחינת משקל. (אגב, אין חובה לעמוד בתקנות ה UCI. אני למשל, משתמש באופניים שאינם חוקיים, כי יש להם יתרונות לעומת אופניים "מגושמים." תשאלו את סר אלכס מולטון...)
אני מתייצב לרכיבת 200, אבל *תמיד* חושב על ה 300.
נכון, לפעמים אני חוטא במשובות נעורים, ומחליט לשחק, אך זה היוצא מן הכלל.


שרשור בפורום אופני כביש שהתפתח בעקבות ההודעה של רשומה זו.

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה