יום שני, 11 באוגוסט 2008

93. הכנות אחרונות לפני איטליה 2008

הי,

ימים אחרונים לפני הנסיעה.

למי שמעוניין לעקוב אחריי, הנה המידע:

האתר של המועדון האיטלקי, מכיל קישורים לרכיבה.

אתר דרכו אפשר יהיה לעקוב אחרי המשתתפים.
קישור ישיר למעקב. עדיין בבניה, נכון לזמן כתיבת שורות אלה.
יש לבחור Elenco Risultati, ואז ניתן יהיה לבחור אותי. (לא יודע אם זה יהיה לפי שם, או לפי מספר משתתף.)
מספר המשתתף שלי הוא 91.

שלא כמו ב PBP, לא יהיה עדכון מכל נקודה, אלא רק מחלק מהן.
(אין אינטרנט בכל נקודות הביקורת, ופיתרון אחר היה יקר מדי...)

הזינוק שלי נקבע ליום ראשון ב 22:00, וזמן הגג הוא יום שבת ב 08:00.
כל הזמנים שעון מקומי. הוספתי גם קוביית טיימר מימין, שסופרת את הזמן לסיום.

אני אשתדל לשלוח SMS-ים מדי פעם (הפלאפון שלי יהיה כבוי רוב הזמן,) ואני מקווה שמישהו יוכל לעדכן כאן (בתגובות) תוך כדי הרכיבה.
יש סיכוי שגם בקומונה של יורם יהיו עדכונים...

- -

ביום שבת היתה הרכיבה האחרונה שלי לפני איטליה.
היתה רכיבה טובה, מהירה ומהנה.
בר בהר עוד היה סגור כשהגענו, והחלטנו לשבת בנחשון.
אני חושב שהשוויתי את השיא שלי בטיפוס לנס הרים, ובטח ובטח ששברתי את השיא שלי בקטע שבין שמשון לנחשון.

אני חושב שיש ברשותי כל מה שאצטרך, ונשאר רק לארוז את האופניים והתיק.

למי שעוקב אחרי תצורת האופניים שלי:
השינוי הגדול ביותר מה PBP הוא שהורדתי את הסבל, ועכשיו אני משתמש בתיק אוכף Carradice Barley.
הוא בעל נפח קטן יותר (מוצהר 7 לעומת 13 ליטר, אבל הפער כנראה קטן יותר, וגם אפשר לקשור לנקודות עיגון מלמעלה.)

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה