שלום,
פרטים לגבי עונת 2023 של הברווטים בישראל. (English)
עדכון אחרון: 17 בינואר 2023
לפני קריאת הפוסט הזה אני ממליץ לנסות לקרוא ולהבין מה זה ברווט.
כמו כן, מומלצת גם הרשומה ה"רוח" של הברווטים.
כמו כן, מומלצת גם הרשומה ה"רוח" של הברווטים.
הפוסט הזה מיועד לרוכבים ישראלים בלבד.
רוכבים לא ישראלים מוזמנים לפנות לפוסט המקביל באנגלית.
כידוע, אני הוא איש הקשר בישראל מול ארגון הגג הצרפתי.
המשמעות היא שאני מוסמך לשלוח להם את תוצאות הברווטים של ישראל.
זו המשמעות היחידה, ואין לה עוד תוספות מכל סוג שהוא.
קצת דגשים למי שרוצה שהברווטים שלו יוכרו ע`י ארגון הגג הצרפתי,
ומתישהו גם להגיע ל PBP, או רכיבה דומה אחרת בכל מקום בעולם:
*) כל כללי הברווט של ארגון הגג הצרפתי הינם כללים מחייבים.
*) תאריכי הברווט הרשמיים של ישראל לעונת 2023 הם:
כידוע, אני הוא איש הקשר בישראל מול ארגון הגג הצרפתי.
המשמעות היא שאני מוסמך לשלוח להם את תוצאות הברווטים של ישראל.
זו המשמעות היחידה, ואין לה עוד תוספות מכל סוג שהוא.
קצת דגשים למי שרוצה שהברווטים שלו יוכרו ע`י ארגון הגג הצרפתי,
ומתישהו גם להגיע ל PBP, או רכיבה דומה אחרת בכל מקום בעולם:
*) כל כללי הברווט של ארגון הגג הצרפתי הינם כללים מחייבים.
*) תאריכי הברווט הרשמיים של ישראל לעונת 2023 הם:
4 בנובמבר: ברווט 200, עפולה. רכז דיווחים: מנשה
18 בנובמבר: ברווט 200, מגן. רכז דיווחים: מנשה
16 בדצמבר: ברווט 200, בית השיטה. רכז דיווחים: מנשה
6 בינואר: ברווט 200, באר שבע. רכז דיווחים: אסף
20 בינואר: ברווט 200, יד נתן. רכז דיווחים: מנשה
10 בפברואר: ברווט 300, שדרות. רכז דיווחים: מנשה
24 בפברואר: ברווט 300, שפלה. רכז דיווחים: עמית
3 במרץ: ברווט 300, באר שבע. רכז דיווחים: אסף
17 במרץ: ברווט 400, אילת. רכז דיווחים: מנשה
31 במרץ: ברווט 600. רכז דיווחים: מנשה
14 באפריל: ברווט 600. רכז דיווחים: מנשה
12 במאי: ברווט 600. רכז דיווחים: מנשה
2 ביוני: ברווט 200 אור יום. רכז דיווחים: מנשה
6 ביולי ברווט 200 תל אביב ליל קיץ. רכז דיווחים: שוקי
16 בדצמבר: ברווט 200, בית השיטה. רכז דיווחים: מנשה
6 בינואר: ברווט 200, באר שבע. רכז דיווחים: אסף
20 בינואר: ברווט 200, יד נתן. רכז דיווחים: מנשה
10 בפברואר: ברווט 300, שדרות. רכז דיווחים: מנשה
24 בפברואר: ברווט 300, שפלה. רכז דיווחים: עמית
3 במרץ: ברווט 300, באר שבע. רכז דיווחים: אסף
17 במרץ: ברווט 400, אילת. רכז דיווחים: מנשה
31 במרץ: ברווט 600. רכז דיווחים: מנשה
14 באפריל: ברווט 600. רכז דיווחים: מנשה
12 במאי: ברווט 600. רכז דיווחים: מנשה
2 ביוני: ברווט 200 אור יום. רכז דיווחים: מנשה
6 ביולי ברווט 200 תל אביב ליל קיץ. רכז דיווחים: שוקי
22 ביולי ברווט 400 חגיגי
20 באוגוסט: PBP, לידיעה...
20 באוגוסט: PBP, לידיעה...
תאריכי ושעות הברווטים זמינים גם בלוח שנה בגוגל (קישור לצפיה בדפדפן, או קישור iCal ליבוא)
*) ה 600 SR זמין לרכיבה בכל עת. פרטים נוספים כאן.
*) מקום מדויק ושעת ההתחלה יפורסמו לפחות שבועיים לפני כל ברווט.
*) מתווה מסלול יפורסם לפחות שבועיים לפני מועד הברווט.
אין מניעה שמסלול הברווט ישונה לפני תחילת הברווט, בהתחשב בתנאי המסלול (כגון מזג אויר, עבודות בכביש וכיו`ב,) עד כדי דחיה בשבוע או יותר, או אף יבוטל.
*) נקודות ביקורת יכולות להיות מכל מיני סוגים. למשל (רשימה לא סופית!):
- נקודה מאוישת, בה יהיה נוכח אדם שיספק הוכחה לרוכב שהוא (הרוכב) עבר בנקודה בשעה ספציפית.
- נקודת קבלה, בה יש צורך לקנות משהו בחנות כלשהי (למשל, תחנת דלק הפתוחה 24 שעות,) ולשמור את הקבלה עליה מצוינים מיקום ושעת הקניה.
רק הרוכב רשאי לבצע את הקניה (כלומר: אם רוכבים בקבוצה, כל רוכב חייב לקנות משהו!)
- נקודת צילום, בה יש להצטלם ליד נקודת ציון ספציפית.
יש לוודא שהצילום מכיל את הרוכב, ופרט מזהה של הנקודה.
כל אחד יכול לצלם את התמונה (כלומר: אם אתה רוכב בקבוצה, אין צורך שכל הרוכבים יצלמו.)
*) ניתן להוכיח רכיבה בעזרת הקלטת GPS.
הוכחת רכיבה בעזרת GPS יכולה להחליף נקודות צילום בלבד (המשמעות היא שלמשל, הקלטת GPS אינה יכולה להחליף נקודה מאויישת, ואינה יכולה להחליף נקודת קבלה.)
יש להציג קובץ GPS בפורמט GPX בלבד.
ההקלטה חייבת להוכיח מעבר בכל נקודות הביקורת. למשל, אם נקודת הביקורת היא בתחנת דלק - יש להיכנס לכביש השרות.
הוכחת רכיבה בעזרת GPS הינה אישית, ואינה יכולה לשמש רוכבים אחרים שרכבו ביחד עם בעל ה GPS (כלומר: אם אתה רוכב בקבוצה, רק הרוכבים בעלי GPS יכולים להשתמש בזה כהוכחת מעבר בקונטרולים.)
*) לפני כל ברווט יפורסם שמו של רכז-הדיווחים לאותו ברווט.
אותו רכז-הדיווחים יהיה מי שבפניו תהיה הוכחת רכיבה.
רכז-הדיווחים יבדוק את הוכחות הרכיבה, וייצור קובץ Excel עם תוצאות כל הרוכבים.
הקובץ הזה יישלח אלי, ואני אעביר אותו לארגון הגג הצרפתי.
רכז-הדיווחים ממונה על רישום הרוכבים לפני הברווט, בדיקת הוכחות מעבר בנקודות הביקורת, יצירת קובץ Excel עם התוצאות, ושליחת הקובץ אליי.
אין לרכז-הדיווחים כל אחריות מעבר לכתוב כאן.
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, רכזי הדיווחים מפורטים בלוח הברווטים, למעלה.
יש ליצור קשר ישירות מול רכז הדיווחים הרלוונטי.
ניתן ליצור קשר איתי באימייל (דרך האתר של ארגון הגג הצרפתי) ואני אוכל לשתף את פרטי ההתקשרות של רכזי הדיווחים.
לחילופין, ניתן למלא את הפרטים בטופס הזה, ולאשר את האימייל שיישלח לאימות (כדי למנוע spam.)
מסיבות של שמירת פרטיות, פרטי ההתקשרות של המתנדבים אינם מפורסמים באינטרנט.
*) מתווה מסלול יפורסם לפחות שבועיים לפני מועד הברווט.
אין מניעה שמסלול הברווט ישונה לפני תחילת הברווט, בהתחשב בתנאי המסלול (כגון מזג אויר, עבודות בכביש וכיו`ב,) עד כדי דחיה בשבוע או יותר, או אף יבוטל.
*) נקודות ביקורת יכולות להיות מכל מיני סוגים. למשל (רשימה לא סופית!):
- נקודה מאוישת, בה יהיה נוכח אדם שיספק הוכחה לרוכב שהוא (הרוכב) עבר בנקודה בשעה ספציפית.
- נקודת קבלה, בה יש צורך לקנות משהו בחנות כלשהי (למשל, תחנת דלק הפתוחה 24 שעות,) ולשמור את הקבלה עליה מצוינים מיקום ושעת הקניה.
רק הרוכב רשאי לבצע את הקניה (כלומר: אם רוכבים בקבוצה, כל רוכב חייב לקנות משהו!)
- נקודת צילום, בה יש להצטלם ליד נקודת ציון ספציפית.
יש לוודא שהצילום מכיל את הרוכב, ופרט מזהה של הנקודה.
כל אחד יכול לצלם את התמונה (כלומר: אם אתה רוכב בקבוצה, אין צורך שכל הרוכבים יצלמו.)
*) ניתן להוכיח רכיבה בעזרת הקלטת GPS.
הוכחת רכיבה בעזרת GPS יכולה להחליף נקודות צילום בלבד (המשמעות היא שלמשל, הקלטת GPS אינה יכולה להחליף נקודה מאויישת, ואינה יכולה להחליף נקודת קבלה.)
יש להציג קובץ GPS בפורמט GPX בלבד.
ההקלטה חייבת להוכיח מעבר בכל נקודות הביקורת. למשל, אם נקודת הביקורת היא בתחנת דלק - יש להיכנס לכביש השרות.
הוכחת רכיבה בעזרת GPS הינה אישית, ואינה יכולה לשמש רוכבים אחרים שרכבו ביחד עם בעל ה GPS (כלומר: אם אתה רוכב בקבוצה, רק הרוכבים בעלי GPS יכולים להשתמש בזה כהוכחת מעבר בקונטרולים.)
*) לפני כל ברווט יפורסם שמו של רכז-הדיווחים לאותו ברווט.
אותו רכז-הדיווחים יהיה מי שבפניו תהיה הוכחת רכיבה.
רכז-הדיווחים יבדוק את הוכחות הרכיבה, וייצור קובץ Excel עם תוצאות כל הרוכבים.
הקובץ הזה יישלח אלי, ואני אעביר אותו לארגון הגג הצרפתי.
רכז-הדיווחים ממונה על רישום הרוכבים לפני הברווט, בדיקת הוכחות מעבר בנקודות הביקורת, יצירת קובץ Excel עם התוצאות, ושליחת הקובץ אליי.
אין לרכז-הדיווחים כל אחריות מעבר לכתוב כאן.
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, רכזי הדיווחים מפורטים בלוח הברווטים, למעלה.
יש ליצור קשר ישירות מול רכז הדיווחים הרלוונטי.
ניתן ליצור קשר איתי באימייל (דרך האתר של ארגון הגג הצרפתי) ואני אוכל לשתף את פרטי ההתקשרות של רכזי הדיווחים.
לחילופין, ניתן למלא את הפרטים בטופס הזה, ולאשר את האימייל שיישלח לאימות (כדי למנוע spam.)
מסיבות של שמירת פרטיות, פרטי ההתקשרות של המתנדבים אינם מפורסמים באינטרנט.
*) יש להודיע לרכז-הדיווחים על כוונה להשתתף בברווט עד שבועיים בדיוק לפני תחילת הברווט, בהתאם לתאריכי הברווט הרשמיים למעלה.
זה יאפשר לרכז-הדיווחים להתארגן עם כל הנדרש למעקב אחרי הרוכבים.
רוכב שסיים ברווט בהצלחה רשאי לבקש להרשם במועדון הצרפתי. זה יאפשר השתתפות ברכיבות ארוכות בחו`ל.
דמי טיפול (בעבור רישום במועדון הצרפתי) הינם 25 שקלים לרוכב לברווט.
יש לשלם את דמי הטיפול תוך 48 שעות מסיום מוצלח של הברווט.
זמני רישום רכב-ליווי זהים לזמני רישום הרוכבים. אין דמי טיפול לרכב-ליווי.
*) לאחר סיום מוצלח של ברווט, יש אפשרות לקבל מדליה רשמית של ה ACP. לכל ברווט יש מדליה בעיצוב מיוחד משלו.
יש להודיע לרכז-הדיווחים על הרצון לקבל מדליה.
עיצוב המדליה משתנה כל 4 שנים, לאחר כל PBP.
*) המחירים יכולים להשתנות במהלך העונה.
אם המחירים ישתנו - זה יהיה רק בכיוון למטה. המחירים לא יעלו מעל המחיר הנקוב לעיל במשך כל העונה.
*) הברווטים מתקיימים על כבישים ציבוריים, פתוחים, לא סטריליים.
אי לכך, אי אפשר למנוע מרוכב כלשהו לרכוב באותם זמנים ושעות כמו הברווט, אך מי שרוצה שרכיבתו תוכר, חייב להירשם אצל רכז-הדיווחים לפני הברווט.
בסמכות רכז-הדיווחים לא לאשר תוצאות מרוכב כלשהו ללא מתן סיבה כלשהי (לפני או אחרי הברווט!)
למען הסר ספק, יש היררכיה של סמכות לאישור (או אי-אישור) ברווטים, כך שיש מצב שמישהו בשרשרת ההיררכיה יאשר, וגורם אחר לא יאשר.
ניתן לערער אצלי, או בצרפת בעזרתי, בהתאמה.
בהצלחה לכולם!
- -
קצת פרשנויות לגבי הברווטים:
כמו בכל שנה, גם השנה מתקיימת סדרת ברווטים בישראל.
העונה מתקיים PBP, ולכן הצפי הוא שיהיו יותר רוכבים מאשר בשנים ללא PBP.
כך זה בכל העולם, ואשמח אם גם בישראל.
לכן יש בלוח כמה ברווט 600 כדי שיהיו כמה אפשרויות לרכוב סדרת ברווטים, התנאי המקדים להשתתפות ב PBP.
הברווטים מדורגים מבחינת הקושי הנדרש.
החל בברווט 200 "קל"
המשך בברווט 300 הכולל רכיבה בשעות החשיכה.
ברווט 400 הינו קפיצת מדרגה מבחינת הקושי, ולכן לא יתאפשר רישום למי שלא עבר ברווט 300 (בכל שנה שהיא.)
החל בברווט 200 "קל"
המשך בברווט 300 הכולל רכיבה בשעות החשיכה.
ברווט 400 הינו קפיצת מדרגה מבחינת הקושי, ולכן לא יתאפשר רישום למי שלא עבר ברווט 300 (בכל שנה שהיא.)
כמו כן, לא יתאפשר רישום לברווט 600 למי שלא עבר ברווט 400 (בכל שנה שהיא.)
- -
כללי הברווט:
כללים אלו נוסחו ע`י ארגון הגג הצרפתי, ואני מצרף תרגום חלקי וחופשי (שמתאים לזמן כתיבת שורות אלו,) לשם הבנת רוח הדברים.
הכללים זמינים בצרפתית או אנגלית לכל דורש.
הכללים האלו מחייבים, ועמידה בהם הינה תנאי הכרחי ומקדים להשתתפות בברווטים בישראל.
1) ארגון הגג הצרפתי (ACP, Audax Club Parisien) הוא הסמכות העליונה לארועים אלו.
2) הברווטים פתוחים לכל רוכב חובב מעל גיל 18, המצויד בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ופוליסת ביטוח צד ג`. יש לוודא שהמבטחת ויתרה על כל זכות שיבוב שהיא.
כל כלי רכב אשר מונע אך ורק בכח האדם מותר בשימוש.
3) ע`מ להשתתף בברווט, הרוכב חייב להודיע מראש.
4) כל רוכב חייב להיות מבוטח בביטוח תאונות אישיות וביטוח צד ג`. יש לוודא שהמבטחת ויתרה על כל זכות שיבוב שהיא.
5) בזמן הרכיבה, כל רוכב הוא עצמאי. חובה לציית לכל חוקי הדרך ותקנות התעבורה.
6) ברכיבות לילה, כלי הרכב חייב להיות מצויד בתאורה קדמית ואחורית. לפחות פנס אחורי אחד חייב להיות דלוק באופן קבוע (ולא מנצנץ.)
אין להשתתף בברווט ללא תאורה נדרשת.
התאורה חייבת לדלוק בכל שעות החשיכה, וכן במצבים בהם יש ראות לקויה.
חובה ללבוש בגד זוהר (וסט, חגורת-סם-בראון, וכד`) בכל שעות החשיכה.
7) כל רוכב חייב להיות מסוגל לרכוב לבד. רכב ליווי צמוד, או עזרה מכל סוג שהוא אינה מותרת.
מותרת עזרה בנקודות ביקורת.
8) יש לרכוב לפי מסלול הברווט.
אין לחתוך, ואין לקצר את המסלול.
חובה לעצור בכל נקודת ביקורת בתוך זמני הפתיחה-סגירה שלה.
תיתכנה נקודות ביקורת פתע, שאינן מפורסמות במסלול.
9) יש לספק הוכחה על מעבר בכל נקודת ביקורת, בתוספת ציון שעה מדויקת.
החסרה של נקודת ביקורת משמעה פסילה.
10) זמני הגג של הברווטים:
200: 13:30 שעות.
300: 20 שעות.
400: 27 שעות.
600: 40 שעות.
1000: 75 שעות.
1200: 90 שעות.
לשם ביצוע מוצלח של ברווט, יש לסיים אותו בתוך זמן הגג.
יש לעצור בנקודות הביקורת בתוך זמני הפתיחה-סגירה שלהן.
החסרה של נקודת ביקורת משמעה פסילה, גם אם הרוכב הגיע לנקודת הסיום בתוך זמן הגג.
11) כל נסיון הונאה או רמיה, או הפרה מכוונת של כללים אלו תגרור פסילה של הרוכב מכל הארועים בסמכות ה ACP
12) בסיום הברווט, על הרוכב לספק הוכחות מספקות לרכז-הדיווחים של אותו ברווט, על הרכיבה.
ברווטים אינם ארועים תחרותיים, והתוצאות יפורסמו לפי סדר א-ב לפי שם משפחה.
לאחר ברווט מוצלח, יש באפשרות הרוכב לקבל מדליה.
13) לכל ברווט יש מדליה משלו. עיצוב המדליות מתחלף כל 4 שנים, לאחר PBP
14) ברווט נחשב ארוע עצמאי, ואין להשתמש ברכיבה זו למטרות השתתפות בארועים אחרים.
15) כל התקשורת עם ה ACP נעשית ע`י אדם אחד בלבד, שמקבל מינוי מטעם ה ACP
16) איש הקשר עם ה ACP רשאי למנות אנשים אחרים שיפקחו על דיווחי הברווטים.
17) כל רוכב שנרשם לברווט מאשר בזאת ששמו וזמן הרכיבה יועבר ל ACP לשם רישום.
פרטי הרוכב לא יועברו לגורמים מסחריים או לצד ג` כלשהו.
18) ניתן לערער על תוצאות ברווט עד 48 שעות לאחר סיום הזמן הרשמי של הברווט.
19) איש הקשר עם ה ACP רשאי להתייעץ עם ועדה של ה ACP לגבי ערעורים, או שאלות כלשהן שאינן מכוסות בכללים אלו.
נ.ב., עוד רכיבות שלא קשורות לברווטים, שיכולות להיות מעניינות לחלק מהקוראים:
21 באפריל: ימי זיכרון ועצמאות
17 במאי: Ride of Silence
21 בספטמבר: רכיבת כפרות
18 באוקטובר: IL24TE
עדכונים:
17 בינואר 2023: השימוש באירובאר ו/או אופני נג'ש - מותר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה