שלום,
הסיפור שלי של ברווט 400 עונת 2018
המסלול זהה למסלול שנרכב החל מעונת 2014, כך שזו הפעם החמישית במסלול.
לברווט התייצבו 6 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אודי, איציק, אסף, מנשה, שוקי, ואני.
השדה היה הפעם איכותי בצורה ראויה לציון: כל הרוכבים השתתפו בברווט 1200 (כלשהו) בעבר.
בימים שלפני מועד הברווט, התחזית היתה ל"גשמים מקומיים בדרום עם חשש לשטפונות"
בימים שלפני מועד הברווט, התחזית היתה ל"גשמים מקומיים בדרום עם חשש לשטפונות"
לא לקחתי מעיל חוסם רוח, ואף לא בגדים חמים מדי, והגעתי "קל" יחסית.
התחלנו במועד הרשמי, ביחד.
בטיפוס לנטפים (1, 2) איציק פרץ קדימה, ואני רכבתי עם אסף.
לקראת סיום הטיפוס הרגשתי פנצ'ר באחורי, ועצרתי. אסף עצר איתי.
עוד לפני שהורדתי את הגלגל מהאופניים ראיתי אבן קטנה בתוך הצמיג.
נתתי את הפנימית הישנה לאסף, וביקשתי שיבדוק אם הפנצ'ר במקום שראיתי, והוא אישר.
הוא אמר שהוא מרגיש חוסר אויר בגלגל הקדמי שלו, ושינסה לנפח.
הוא השתמש במשאבה שלו, ולא בשלי.
ההבדל הוא שאת המשאבה שלי מתפעלים כמשאבת רצפה, וכך גם יותר קל להגיע ללחצים גבוהים.
תוך כדי שהוא מנפח, נשמע קול פיצוץ - הונטיל נקרע מהפנימית.
אחרי שסיימנו לצחוק, הוא החליף את הפנימית שלו.
בינתיים הגיעו שוקי, אודי, ומנשה, ואמרנו להם שימשיכו.
איציק סימס שהוא מחכה לנו בצומת שיקמה, ועניתי לו שיחכה בשיזפון.
בשיקמה נפגשנו כולם למעט איציק, ועבדנו ביחד מול רוח הפנים, שלא היתה חזקה מדי.
כשהגענו לשיזפון, איציק כבר היה מוכן ליציאה.
עוד יום קודם אמרנו למנשה שננסה הפעם לעשות עצירה קצרה בשיזפון, ואכן יצאנו אחרי כ 30 דקות, שזה נחשב זמן טוב מאוד.
משיזפון יצאנו כל הרוכבים ביחד.
קצת לפני ציחור אסף עצר בצד, ואמר שנמשיך.
חשבתי שהוא נענה ל"קריאה של הטבע," ואמרנו שנחכה בצומת ציחור.
לאחר שעברו כ 15 דקות, והוא טרם הגיע לצומת - התקשרתי אליו, והוא ענה שהוא כבר בדרך.
כשהגיע, הוא אמר שהיה לו פנצ'ר בקדמי, ונגמרו לו הפנימיות.
היינו מוכנים להשאיל לו פנימית, אך לא יצא, וקבענו שהוא לא יהיה אחרון בשום שלב.
מציחור יצאנו כולם ביחד, אך נפרדנו בגבעות.
אני הצלחתי להחזיק עם איציק ואסף, והשאר היו מאחור.
בראש מעלה פארן עצרתי לצילום, ואיציק ואסף המשיכו.
כשהתחלתי לרדת הגיעו מנשה ושוקי, שאמרו שאודי לא רחוק מאחור.
בגבעות הבאות, לפני המישר, הצלחתי לגשר לאסף, ורכבנו את המישר ביחד.
ראינו את איציק מרחוק, ועד תחילת הטיפוס לשדמה הגענו אליו, וטיפסנו לשדמה שלושתנו ביחד.
המשכנו לרכוב ביחד עד מצפה רמון, עם עצירה אחת בנחל רמון, למעבר למוד לילה.
חששנו מהקור בירידות ממצפה רמון, ועוד היתה לנו אספקה (לא היה חם, ולא שתינו הרבה,) אז קבענו לעצור בעבדת, ולא במצפה רמון.
במצפה רמון איציק נכנס לתחנה לרגע כדי לקחת אספקה מהירה.
הודעתי לשוקי, אודי, ומנשה, שאנחנו מתכוונים לעצור בעבדת.
מנשה הודיע שיגיע, ואודי ושוקי אמרו שיעצרו במצפה רמון.
יצאנו מעבדת אחרי כשעה, וראינו את אודי בצומת, אומר ששוקי תיכף מגיע.
באזור שדה בוקר נפגשנו כולם, נפרדנו בגבעות בדרך לטללים, ונפגשנו שוב במשאבים.
ממשאבים ועד אורים רכבנו כולם ביחד.
כשהגענו לאורים, איציק אמר שיש לו רעשים מהקראנק, ואחד הקליטים לא מחובר טוב.
גם הסוללה של הפלאפון שלו גמורה, וכנראה לא תספיק להקליט את כל הרכיבה בסטראבה.
שאלתי את מנשה אם ההקלטה לסטראבה זה משהו חשוב (כי אני לא מכיר את זה כ'כ טוב, ולדעתי פלאפון זה אביזר בטיחותי...) ומנשה ענה: "בברווטים, סטראבה זה הכי חשוב!" אז הבנתי שהמצב רציני.
אחרי כשעה יצאנו כולם ביחד מאורים.
בצומת הנשיא איציק הודיע שהוא פורש, והמשיך ישר לבאר שבע, וכל השאר פנינו לכיוון בית קמה.
בבית קמה עצרנו לשעה. הצלחנו אפילו לישון כחצי שעה.
מאחר ולא לקוחתי הרבה בגדים חמים - חששתי מהקטע הבא.
באזור צומת איבים הטמפרטורות היו באזור 9 מעלות.
לא היה לי קר בזמן הרכיבה, אבל הרגיש קצת קריר לאחר עצירות.
כך המשכנו ביחד עד צומת נחשון, וגם שם עצרנו לכשעה, עם כחצי שעת שינה.
ומנחשון ועד לסיום המשכנו ביחד.
סיימנו בזמן של כשעה וחצי לפני שעת הגג.
עכשיו זה גם הזמן להודות שיצאתי עם צמיגים שבעיני היו בלויים מדי.
לקחתי לא מעט פנימיות, ולמזלי היה לי רק פנצ'ר אחד.
תוצאות לא רשמיות:
קישורים:
פוסט בפורום אופני כביש שמודיע על הברווט שפתח איציק
לקראת סיום הטיפוס הרגשתי פנצ'ר באחורי, ועצרתי. אסף עצר איתי.
עוד לפני שהורדתי את הגלגל מהאופניים ראיתי אבן קטנה בתוך הצמיג.
נתתי את הפנימית הישנה לאסף, וביקשתי שיבדוק אם הפנצ'ר במקום שראיתי, והוא אישר.
הוא אמר שהוא מרגיש חוסר אויר בגלגל הקדמי שלו, ושינסה לנפח.
הוא השתמש במשאבה שלו, ולא בשלי.
ההבדל הוא שאת המשאבה שלי מתפעלים כמשאבת רצפה, וכך גם יותר קל להגיע ללחצים גבוהים.
תוך כדי שהוא מנפח, נשמע קול פיצוץ - הונטיל נקרע מהפנימית.
אחרי שסיימנו לצחוק, הוא החליף את הפנימית שלו.
בינתיים הגיעו שוקי, אודי, ומנשה, ואמרנו להם שימשיכו.
איציק סימס שהוא מחכה לנו בצומת שיקמה, ועניתי לו שיחכה בשיזפון.
בשיקמה נפגשנו כולם למעט איציק, ועבדנו ביחד מול רוח הפנים, שלא היתה חזקה מדי.
כשהגענו לשיזפון, איציק כבר היה מוכן ליציאה.
עוד יום קודם אמרנו למנשה שננסה הפעם לעשות עצירה קצרה בשיזפון, ואכן יצאנו אחרי כ 30 דקות, שזה נחשב זמן טוב מאוד.
משיזפון יצאנו כל הרוכבים ביחד.
קצת לפני ציחור אסף עצר בצד, ואמר שנמשיך.
חשבתי שהוא נענה ל"קריאה של הטבע," ואמרנו שנחכה בצומת ציחור.
לאחר שעברו כ 15 דקות, והוא טרם הגיע לצומת - התקשרתי אליו, והוא ענה שהוא כבר בדרך.
כשהגיע, הוא אמר שהיה לו פנצ'ר בקדמי, ונגמרו לו הפנימיות.
היינו מוכנים להשאיל לו פנימית, אך לא יצא, וקבענו שהוא לא יהיה אחרון בשום שלב.
מציחור יצאנו כולם ביחד, אך נפרדנו בגבעות.
אני הצלחתי להחזיק עם איציק ואסף, והשאר היו מאחור.
בראש מעלה פארן עצרתי לצילום, ואיציק ואסף המשיכו.
כשהתחלתי לרדת הגיעו מנשה ושוקי, שאמרו שאודי לא רחוק מאחור.
בגבעות הבאות, לפני המישר, הצלחתי לגשר לאסף, ורכבנו את המישר ביחד.
ראינו את איציק מרחוק, ועד תחילת הטיפוס לשדמה הגענו אליו, וטיפסנו לשדמה שלושתנו ביחד.
המשכנו לרכוב ביחד עד מצפה רמון, עם עצירה אחת בנחל רמון, למעבר למוד לילה.
חששנו מהקור בירידות ממצפה רמון, ועוד היתה לנו אספקה (לא היה חם, ולא שתינו הרבה,) אז קבענו לעצור בעבדת, ולא במצפה רמון.
במצפה רמון איציק נכנס לתחנה לרגע כדי לקחת אספקה מהירה.
הודעתי לשוקי, אודי, ומנשה, שאנחנו מתכוונים לעצור בעבדת.
מנשה הודיע שיגיע, ואודי ושוקי אמרו שיעצרו במצפה רמון.
יצאנו מעבדת אחרי כשעה, וראינו את אודי בצומת, אומר ששוקי תיכף מגיע.
באזור שדה בוקר נפגשנו כולם, נפרדנו בגבעות בדרך לטללים, ונפגשנו שוב במשאבים.
ממשאבים ועד אורים רכבנו כולם ביחד.
כשהגענו לאורים, איציק אמר שיש לו רעשים מהקראנק, ואחד הקליטים לא מחובר טוב.
גם הסוללה של הפלאפון שלו גמורה, וכנראה לא תספיק להקליט את כל הרכיבה בסטראבה.
שאלתי את מנשה אם ההקלטה לסטראבה זה משהו חשוב (כי אני לא מכיר את זה כ'כ טוב, ולדעתי פלאפון זה אביזר בטיחותי...) ומנשה ענה: "בברווטים, סטראבה זה הכי חשוב!" אז הבנתי שהמצב רציני.
אחרי כשעה יצאנו כולם ביחד מאורים.
בצומת הנשיא איציק הודיע שהוא פורש, והמשיך ישר לבאר שבע, וכל השאר פנינו לכיוון בית קמה.
בבית קמה עצרנו לשעה. הצלחנו אפילו לישון כחצי שעה.
מאחר ולא לקוחתי הרבה בגדים חמים - חששתי מהקטע הבא.
באזור צומת איבים הטמפרטורות היו באזור 9 מעלות.
לא היה לי קר בזמן הרכיבה, אבל הרגיש קצת קריר לאחר עצירות.
כך המשכנו ביחד עד צומת נחשון, וגם שם עצרנו לכשעה, עם כחצי שעת שינה.
ומנחשון ועד לסיום המשכנו ביחד.
סיימנו בזמן של כשעה וחצי לפני שעת הגג.
עכשיו זה גם הזמן להודות שיצאתי עם צמיגים שבעיני היו בלויים מדי.
לקחתי לא מעט פנימיות, ולמזלי היה לי רק פנצ'ר אחד.
תוצאות לא רשמיות:
Katzir Tal, Passed
Mussayov Udy, Passed
Razinovsky Shuki, Passed
Mussayov Udy, Passed
Razinovsky Shuki, Passed
Shaul Menashe, Passed
Tsfati Assaf, Passed
Heyman Itzik, DNF
קישורים:
פוסט בפורום אופני כביש שמודיע על הברווט שפתח איציק
Event בפייסבוק שפתח אסף
פוסט בפייסבוק ב"Israel Road Cycling אופני כביש בישראל" על ה Event שאסף פתח
פוסט בפייסבוק ב"Israel Road Cycling אופני כביש בישראל" בו אודי שיתף את המסלול
הסיפור של אודי בפייסבוק
הסיפור של אסף בבלוג שלו
פוסט בפייסבוק בו אסף מקשר לסיפור בבלוג שלו
פוסט בפייסבוק ב"Israel Road Cycling אופני כביש בישראל" בו אודי שיתף את המסלול
הסיפור של אודי בפייסבוק
הסיפור של אסף בבלוג שלו
פוסט בפייסבוק בו אסף מקשר לסיפור בבלוג שלו
פוסט בפייסבוק ב"Israel Road Cycling אופני כביש בישראל" בו אודי שיתף את הסיפור שלו
טל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה