שלום,
הסיפור שלי של ברווט 400 מועד שני עונת 2017
המסלול זהה למסלול שנרכב החל מעונת 2014, כך שזו הפעם הרביעית במסלול.
לברווט התייצבו 5 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אודי, נאור, עמית, שוקי, ואני.
כל הרוכבים סיימו את ברווט 400 בעבר.
הברווט האחרון שנאור רכב בו היה ברווט 400 של עונת 2014.
בימים שלפני מועד הברווט, התחזית היתה להתחממות יחסית.
למרות זאת, לקחתי מעיל חוסם רוח (מה שלא לקחתי במועד הראשון, לפני שבועיים.)
4 רוכבים הגיעו בזמן לזינוק, אודי הודיע שיאחר ב 5 דקות.
התחלנו במועד הרשמי, ביחד, לפני שאודי הגיע.
באילת טיפסנו כולנו יחד, מפטפטים ונהנים ממזג אויר נפלא.
נאור ועמית עצרו לכמה דקות למנהלות, והמשכתי עם שוקי.
עצרתי בכיכר יותם לחכות לנאור ועמית, ושוקי המשיך.
לא טיפסנו מהר מדי, כדי לשמור כוחות.
גם עצרנו יחסית הרבה לצילומי נוף, וההרגשה היתה כמו של טיול. כיף.
אודי תפס אותנו באחת העצירות לצילום, עצר, וצילם גם.
עם התקדמות הטיפוס, נאור ואני טיפסנו מהר יותר מעמית ואודי,
ולקונטרול בצומת סיירים הגענו נאור ואני ביחד.
עצירה קצרה, והמשכנו.
נאור ועמית עצרו לכמה דקות למנהלות, והמשכתי עם שוקי.
עצרתי בכיכר יותם לחכות לנאור ועמית, ושוקי המשיך.
לא טיפסנו מהר מדי, כדי לשמור כוחות.
גם עצרנו יחסית הרבה לצילומי נוף, וההרגשה היתה כמו של טיול. כיף.
אודי תפס אותנו באחת העצירות לצילום, עצר, וצילם גם.
עם התקדמות הטיפוס, נאור ואני טיפסנו מהר יותר מעמית ואודי,
ולקונטרול בצומת סיירים הגענו נאור ואני ביחד.
עצירה קצרה, והמשכנו.
אחרי צומת סיירים היתה רוח פנים בעוצמה בינונית.
את שוקי תפסנו ליד עובדה.
הוחלט לעבוד ביחד מול הרוח, שהתגברה, ולכן הוחלט על חילוף כל קילומטר.
קבענו שהעצירה בנאות סמדר תהיה קצרה.
סה'כ היינו שם 21:30 דקות.
כשיצאנו ראינו את אודי מתקרב, שאמר שעמית לא רחוק מאחור.
אחרי שיזפון הרוח התחזקה קצת, והמשכנו בחילוף כל קילומטר, כך עד צומת ציחור.
סה'כ היינו שם 21:30 דקות.
כשיצאנו ראינו את אודי מתקרב, שאמר שעמית לא רחוק מאחור.
אחרי שיזפון הרוח התחזקה קצת, והמשכנו בחילוף כל קילומטר, כך עד צומת ציחור.
מיד אחרי צומת ציחור - פנצ'ר לשוקי.
לאחר כ 10:30 דקות המשכנו.
בגבעות אחרי ציחור שוקי טיפס לאט, ונאור ואני היינו מעט לפניו.
קצת לפני ראש מעלה פארן חזרתי על עקבותי לצילום של החיתוך בהר.
שוקי עקף אותי.
גם האטתי לצלם את הנוף מראש מעלה פארן.
תפסתי את נאור ושוקי לפני העליה שלפני המישר. שוקי נושר, ונאור ואני ממשיכים.
את המישר רכבתי עם נאור, וטיפסנו לשדמה ביחד.
לא עצרנו למעלה, והמשכנו מיד. לא היתה ראות טובה, ואת מצפה רמון ראו בקושי.
עצרנו לפני מעלה העצמאות למעבר למוד לילה.
טיפסתי את מעלה העצמאות לפני נאור, וחיכיתי לו ליד מה שהיתה הכניסה למנטה.
הכביש שונה במקצת מהפעם שעברה, והכניסה היא מכיוון אחר.
החלטנו לעצור באלונית. סימסתי לשוקי ואודי, שהגיעו דקות מעטות אחרינו.
באלונית במצפה רמון בילינו כשעה. היה חם, ובחוץ הטמפרטורות ירדו במהירות.
התלבשנו בכל מה שהיה לנו, ויצאנו.
אודי נשאר, ויצא מעט אחרינו.
נהיה לי חם, ועצרתי בעבדת לקלף שכבות, כשנאור ושוקי ממשיכים.
תפסתי אותם לפני צומת ציפורים, והמשכנו ביחד.
לא עצרנו בשדה בוקר או במשאבים, והמשנו כך עד אורים.
אודי הגיע לאורים מעט אחרינו, ומאורים הוחלט לרכוב ביחד.
עמית הודיע שהוא פורש בצאלים.
היה קר בחוץ, וקניתי כפפות ארוכות.
בבית קמה עצרנו לזמן קצר יחסית, קצת יותר מ 20 דקות.
ביציאה מבית קמה, לפני צומת שדה צבי, יש שקע בכביש, שהיה אחת הנקודות הקרות במסלול.
בדיוק בשקע הזה, נאור צעק שנעצור.
עף לו הספידומטר, וכולנו עצרנו לחפש אותו.
אודי רכב חזרה לבית קמה לבדוק אם הוא לא נשכח על השולחן (נאור אמר שהוא זוכר שהספידומטר היה איתו.)
לאחר כמה דקות קרות במיוחד, שוקי מצא את הספידומטר של נאור, כמטר וחצי משפת הכביש, באמצע הירידה לשקע.
המשכנו לרכוב ביחד, כשהטמפרטורות באזור 3-4 מעלות, והגענו לצומת נחשון עם אור ראשון.
בחוץ היו רוכבים שיצאו לרכיבה עם בגדים קצרים, ואנחנו היינו לבושים עם כמה שכבות בכל סמ'ר.
נשארנו כשעה וחצי בנחשון, עד שהשמש עלתה מספיק ונהיה חם.
לפני רמלוד עצרנו לקילוף שכבות, אני הורדתי כמעט את כל השכבות המחממות.
קצת לפני צומת טייסים, אחרי יותר מ 380 ק'מ - נאור הודיע שהוא פורש.
הוא המשיך ישר לביתו, ואנחנו המשכנו ביחד.
עצרנו לפני מעלה העצמאות למעבר למוד לילה.
טיפסתי את מעלה העצמאות לפני נאור, וחיכיתי לו ליד מה שהיתה הכניסה למנטה.
הכביש שונה במקצת מהפעם שעברה, והכניסה היא מכיוון אחר.
החלטנו לעצור באלונית. סימסתי לשוקי ואודי, שהגיעו דקות מעטות אחרינו.
באלונית במצפה רמון בילינו כשעה. היה חם, ובחוץ הטמפרטורות ירדו במהירות.
התלבשנו בכל מה שהיה לנו, ויצאנו.
אודי נשאר, ויצא מעט אחרינו.
נהיה לי חם, ועצרתי בעבדת לקלף שכבות, כשנאור ושוקי ממשיכים.
תפסתי אותם לפני צומת ציפורים, והמשכנו ביחד.
לא עצרנו בשדה בוקר או במשאבים, והמשנו כך עד אורים.
אודי הגיע לאורים מעט אחרינו, ומאורים הוחלט לרכוב ביחד.
עמית הודיע שהוא פורש בצאלים.
היה קר בחוץ, וקניתי כפפות ארוכות.
בבית קמה עצרנו לזמן קצר יחסית, קצת יותר מ 20 דקות.
ביציאה מבית קמה, לפני צומת שדה צבי, יש שקע בכביש, שהיה אחת הנקודות הקרות במסלול.
בדיוק בשקע הזה, נאור צעק שנעצור.
עף לו הספידומטר, וכולנו עצרנו לחפש אותו.
אודי רכב חזרה לבית קמה לבדוק אם הוא לא נשכח על השולחן (נאור אמר שהוא זוכר שהספידומטר היה איתו.)
לאחר כמה דקות קרות במיוחד, שוקי מצא את הספידומטר של נאור, כמטר וחצי משפת הכביש, באמצע הירידה לשקע.
המשכנו לרכוב ביחד, כשהטמפרטורות באזור 3-4 מעלות, והגענו לצומת נחשון עם אור ראשון.
בחוץ היו רוכבים שיצאו לרכיבה עם בגדים קצרים, ואנחנו היינו לבושים עם כמה שכבות בכל סמ'ר.
נשארנו כשעה וחצי בנחשון, עד שהשמש עלתה מספיק ונהיה חם.
לפני רמלוד עצרנו לקילוף שכבות, אני הורדתי כמעט את כל השכבות המחממות.
קצת לפני צומת טייסים, אחרי יותר מ 380 ק'מ - נאור הודיע שהוא פורש.
הוא המשיך ישר לביתו, ואנחנו המשכנו ביחד.
סיימנו ביחד, כשעתיים וחצי לפני זמן הגג.
תוצאות לא רשמיות:
Katzir Tal, Passed
Mussayov Udy, Passed
Razinovsky Shuki, Passed
Mussayov Udy, Passed
Razinovsky Shuki, Passed
Gal Amit, DNF
Rahan Naor, DNF
קישורים:
שרשור שפתח עודד, עם טיזר
שרשור ההודעה על רשומה זו בפורום אופני כביש
הסיפור של אודי, בפייסבוק
טל.
שרשור שפתח עודד, עם טיזר
שרשור ההודעה על רשומה זו בפורום אופני כביש
הסיפור של אודי, בפייסבוק
טל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה