יום שני, 20 ביולי 2009

108. LEL 2009 מדריך לצופה

שלום,

שוב פוסט טרום-רכיבה, מלא במספרים ונתונים טכניים, שאולי לא יעניין כל אחד.
אני אתן תקציר של המסלול, עם האיסטרטגיה שלדעתי תאפשר לי לסיים את המסלול, בהנחה שהגוף יאפשר...
מה שכן, מי שיעקוב אחריי בזמן אמת, אולי יפיק מידע מועיל מהפוסט הזה.



קצת נתונים על המסלול, למי שירצה לעקוב אחרי. בסוגריים הם זמני סגירת התחנות, לפי שעון בריטניה.

זמני פתיחת התחנות אינם מדורגים.
כלומר, כל הזמנים מחושבים לפי 12-30 קמ`ש.
זה אומר שאפשר לרכוב בקצב קבוע (בלי צורך "לרוץ" בהתחלה.)

הזינוק שלי הוא ביום ראשון ב 14:00 לפי שעון בריטניה.
כנראה שאצטרך לרכוב את כל אחה`צ, הלילה, הבוקר, אחה`צ הערב ועד (כנראה) אחרי חצות שבין שני לשלישי באופן רצוף.

נקודות ביקורת:

Gamlingay, ק`מ 65 ו 1336
Thurlby, ק`מ 151 ו 1251
Washingborough, ק`מ 216 ו 1184
Thorne, ק`מ 321 ו 1110
Coxwold, ק`מ 411 ו 1021
Middleton Tyas, ק`מ 463 ו 969
Alston, ק`מ 539 ן 894
Eskdalemuir, ק`מ 633 ו 799
Dalkeith, ק`מ 716

המסלול הוא מסוג הלוך-חזור, למעט קטע 4, בין Washingborough ל Thorne, שם המסלול צפונה הוא מזרחי, והמסלול דרומה הוא מערבי.

מבחינת פרופיל המסלול: בגדול הוא יותר מישורי ב 2/3 הדרומי, וגבעי ב 1/3 הצפוני.
על ההתחלה יש גבעה באורך כ 10 ק`מ, ואחריה גבעות קצרות ותלולות, עד בערך 50 ק`מ.

אחרי
Gamlingay (ראשון 19:25) מתחיל אזור שנקרא Fenland, שממשיך עד אזור Washingborough (שני 08:00.)
זהו אזור שטוח יחסית, אך הוא שטוף רוחות.
חוויה של לרכוב כ`כ הרבה ק`מ שם מול הרוח נקראת Fenland Alp, כי רוחות הפנים יכולות להיות קשות ביותר.
זה יכול להיות יותר קשה מטיפוס - אין היכן להסתתר, ואין ירידה שמחכה בסוף.

ב
Washingborough המסלול, כאמור, מתפצל, והדרך לכיוון צפון פונה מזרחה, קרוב יותר לחוף (באופן יחסי!)

כ 50 ק`מ לפני
Coxwold (שלישי 00:15) מתחילות הגבעות. שם יש כמה קירות קצרים וכואבים.
אחרי
Coxwold יש שוב מישור לכמה עשרות ק`מ, ואז מתחילים הטיפוסים באמת.

ב
Middleton Tyas (שלישי 04:35) יש לי תיק, והתכנון שלי הוא לישון שם קצת.

אחרי
Middleton Tyas המסלול נהיה "מעניין"...
חוצים גשר עץ (תאור המסלול מזהיר מפני החלקה, ובכלל שהגשר לא הכי יציב...)
מטפסים לנקודה הגבוהה ביותר, Yad Moss. מעבר ההרים נמצא בגובה 600 מטרים מעל פני הים, אך בקו 54.7 צפון. המקום קר מאוד (גם בסטנדרטים של אנגליה/סקוטלנד.)
בירידה יש מעברי בקר, ובכלל אזהרה כללית מפני חיות (כבר היו רוכבים שנפגעו קשה לאחר מפגש לילי עם כבשה...)

אחרי
Alston (שלישי 10:55) יש כביש עם אזהרות:
אין שוליים (אבל זה בכל הכבישים שנרכוב עליהם...), יש בורות, ופסים שלמים ללא אספלט, והכי כיף: משאיות עמוסות גזעי עצים דוהרות עליו.

בקטע האחרון לאדינבורו,
Dalkeith (רביעי 01:40) יש 7 גבעות כואבות. שם יש לי עוד תיק.

בחזור, כ 40 ק`מ מ
Dalkeith יש נקודת שינה ב Traquair, שם אני מתכנן לישון קצת.

ושוב הכביש ה"מעניין," טיפוס ל Yad Moss, ותיק ב
Middleton Tyas (רביעי 22:45.)
טיפוסים קצרים וכואבים עד אחרי
Coxwold (חמישי 03:05,)
ומסלול מערבי שעובר ב Gainsborough.
אחרי
Washingborough (חמישי 16:40) שוב ב Fenland שטוף הרוחות עד Gamlingay (שישי 05:20,)
והישורת האחרונה עד
Lee Valley (שישי 10:40)

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה