יום רביעי, 2 במאי 2007

73. אימונים שבועות 37-40

שלום,

רשומת אימונים לחודש מאי.


בתכנון: רכיבת עליות בצפון בשבועות.

29/4/2007:
רכיבה
מרחק: 144.73
זמן ברוטו: 7:30:00
מהירות ממוצעת ברוטו: 19.3
זמן נטו: 6:05:30
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 23.7
מהירות מקס`: 67.8
קדנס ממוצע: 65
קדנס מקס`: 123
סה`כ סיבובי פדל: 26800
מסלול: תל אביב, מחלף הדרים, צומת אורן, טיפוס לצומת דמון, ירידה לנשר, צומת יגור, צומת כברי, נהריה.
הערות: רכיבה עם עודד ודרור.
זה לא היה ברווט, והייתי בכושר טוב, אז הרשיתי לעצמי ליהנות.
בכביש 4 רכבתי מהר מאוד (ממחלף הדרים עד לצומת אורן מהירות ממוצעת 30 קמ`ש!)
זו הפעם הראשונה שטיפסתי מצומת אורן לצומת דמון. את הכביש אני מכיר היטב "מגלגול אחר," אז היה נחמד לעשות אותו גם באופניים.

7/5/2007:
רכיבה
מרחק: 22.57
זמן נטו: 59:56
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 22.6
מהירות מקס`: 50.2
קדנס ממוצע: 67
סה`כ סיבובי פדל: 4030
הערות: מסלול "ברג," ועוד הקפה של כיכר המדינה, עם דרור ואלון. רכיבה מהירה, שברתי את שיא המסלול שלי.

12/5/2007:
רכיבה
מרחק: 131.84
זמן ברוטו: 7:00:00
מהירות ממוצעת ברוטו: 18.8
זמן נטו: 5:40:15
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 23.2
מהירות מקס`: 67.8
קדנס ממוצע: 75
סה`כ סיבובי פדל: 25500
מסלול: תל אביב, צומת טייסים, מחלף נשרים, שמשון, טיפוס נס הרים, בר בהר, וחזרה דרך רמלה.
הערות: רכיבה עם דרור, אלון ודודו.
שלושתם רוכבים יותר חזקים ממני והרגשתי את זה. לא הצלחתי להחזיק איתם את כל הרכיבה.
במחלף נשרים עמדנו ברמזור, וחלון רכב שעמד לידינו נפתח, וצעקו לי "טל?" זה היה קורא נאמן של הבלוג (מותר להזכיר שמות?)
בנחשון עצרנו קצת, והאופניים שלי היו אטרקציה. הגיעה קבוצת רוכבי כביש בחסות חנות מהדרום. הם שאלו אותי "כמה האופניים עולות?" אמרתי מחיר "שקר כלשהו," ואז שאלו אותי למה אני לא קניתי אופני כביש. עניתי "כי אין לי כסף..." אז הם אמרו לי "לפי המכנסיים שלך יש לך כסף!" לזה לא ציפיתי. המכנסיים (לפחות מה שראו...) היו טייץ רגיל לא ממותג (מתחת היו לי מכנסי רכיבה עם ריפוד, אבל לא חושב שאפשר לזהות את הדגם.)
בבר בהר שוב היתה התגודדות קטנה. אחד המתגודדים ידע להסביר לחבריו ש"אין להסתכל בקנקן האופניים שלי." ואז הוא שאל אותי אם אני מוכן כבר ל PBP. זה היה אותו קורא נאמן ממחלף נשרים :-)
מבר בהר יצאתי לבד, ואמרתי לחברים שהם כבר יתפסו אותי בעליה הראשונה אחרי שמשון.
ברמזור בצומת שמשון פגשתי מישהו על Dahon. פיטפטנו קצת, ורכבנו יחד עד נחשון. פעם אני מוביל ופעם הוא. הוא נראה רוכב יותר חזק ממני, אבל אני חושב שהאופניים שלי עדיפים על שלו (ולו רק מבחינת טווח ההילוכים, אז היה לי כנראה יותר קל.)
בנחשון נפרדנו (הוא פנה ימינה ללטרון, ואני המשכתי ישר לתל אביב.) חבל שאפילו לא שאלתיו לשמו. יכל להיות נחמד לרכוב איתו מדי פעם. אז אם אתה קורא את זה (ואמרת לי שאתה קורא) נא צור קשר!
במחלף נשרים הכביש היה רטוב, וברמלה כבר היה גשם. ביציאה מרמלה כבר ירד גשם חזק, ועצרתי בתחנת אוטובוס. כשהגשם נחלש המשכתי לרכוב. הגשם פסק בכפר חבד.
דרור ואלון תפסו אותי כשעצרתי למלא מים בתחנת הדלק לפני בית דגן, ומשם המשכנו יחד עד לתוך תל אביב.


כשהגעתי הביתה (בעצם, לאחר שעתיים) שמתי לב שיש לי פנצ`ר. החלטתי שהגיע הזמן להחליף צמיגים.
החלפתי ל Schwalbe Marathon. הקודמים החזיקו בערך 3262.47 ק`מ, מאז 19/11/2006.


13/5/2007:
החלפתי את הציר המרכזי (לזמני, stay tuned!) לרחב יותר (הייתי באותו רוחב יותר משנה, אך זה הפריע לקיפול האופניים...) ארצה לעשות כמה רכיבות לפני הברווט 600 כדי לראות שהכל בסדר. אולי גם אצטרך לשנות את מיקום הקליטים לאחר שינוי ה Q-Factor. נקוה שיהיה בסדר.
באותו זמן גם החלפתי את הפלטה הגדולה, לגדולה יותר. בעצם - להכי שכנראה אפשר בתנאים הנוכחיים (הקטנה היא בטוח הכי קטנה שאפשר בתנאים הנוכחיים.)


רכיבה
מרחק: 11.93
זמן נטו: 30:40
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 23.3
מהירות מקס`: 37.7
קדנס ממוצע: 69
קדנס מקס`: 119
סה`כ סיבובי פדל: 2130
הערות: רכיבה בפארק בקטע מסומן חדש יחסית (סביב הספורטק)
בהתחלה רכבתי רגיל, לא חזק מדי, ואח`כ העליתי להילוכים גבוהים כדי לעבוד בעומס, לראות אם המיקום החדש של הפדלים משנה משהו. אולי בכל זאת אשחק קצת עם מקום הקליטים. נראה.
17/5/2007:
רכיבה
רכבתי קצת בפארק ובעיר, לנסות למצוא מיקום טוב לקליטים (לאחר החלפת הציר המרכזי)
רכבתי בערך 20 ק`מ בשעה נטו. (היו כמה עצירות לשינוי מיקום הקליטים.)
אני עדיין לא בטוח שמצאתי את המיקום האופטימלי. בשבת מתוכננת רכיבה, ונקוה שאחרי הרכיבה יהיה בסדר.
19/5/2007:
רכיבה
מרחק: 61.23
זמן ברוטו: 2:30:00
מהירות ברוטו: 24.5
זמן נטו: 2:18:34
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 26.5
מהירות מקס`: 48.9
קדנס ממוצע: 82
סה`כ סיבובי פדל: 11300
מסלול: תל אביב, צ טייסים, צ גינתון, בן שמן, וחזרה.
הערות: בהלוך רכבתי עם דרור ואלון. רכבנו מהר. בתחילת העליות של 443 עצרתי כי שמעתי רעש מהקראנק (בעצם זה היה מהמעביר הקדמי,) והחלטתי לחזור הביתה. בבית סידרתי את זה. אני מקוה.
רכבנו באיזור 31 קמ`ש, ואחרי שדה התעופה עקף אותנו "שועל פורומים" ידוע. עלינו ל 34 קמ`ש, ורכבנו איתו עד לגינתון, שם פנינו מזרחה והוא המשיך דרומה.
בחזור, כשאני עומד ברמזור בצומת אל על, נעצר לידי ItsikH. פיטפטנו קצת, הוא מיהר, אז נופפנו לשלום והוא המריא לו לדרכו.
24/5/2007:
רכיבה
זמן נטו: 26:58:35
מרחק: 562.91
מהירות נטו: 20.8
מהירות מקס: 69.3
זמן ברוטו: 38:05:00
מהירות ברוטו: 14.8
מסלול: ברווט 600
הערות: כאן
2/6/2007:
רכיבה
מרחק: 69.81
זמן ברוטו: 4:15:00 (כולל תקלה טכנית)
מהירות ברוטו: 16.4
זמן נטו: 3:27:25
מהירות ממוצעת נטו (לפי הספידומטר): 20.1
מהירות מקס`: 69.3
קדנס ממוצע: 71
קדנס מקס: 122
סה`כ סיבובי פדל: 14600
מסלול: נחשון, שמשון, בית שמש, טיפוס נס הרים, בר בהר, צומת כרם, טיפוס לצובה (מאחורה,) ירידה צובה, שמשון, נחשון.
הערות: עכשיו, אחרי שעברתי את הברווטים, הרשיתי לעצמי "להשתולל." זו היתה רכיבה כיפית, שכללה אפילו כמה עמידות תוך כדי הטיפוס לנס הרים (בד`כ אני לוקח את העליה באיזי, בישיבה.)
זו הפעם ראשונה מאז הפציעה שירדתי מ 30 דקות בטיפוס לנס הרים.
קצת לפני בר בהר נפל לי המעביר הקדמי (שימאנו 105.) בבר בהר צלצלתי לירנין, ולכן חזרתי משם, למרות שאני לא אוהב לעלות לצובה מאחורה (עליה (= מהירות איטית,) כביש צר, אין שוליים...) עוד לפני בר בהר זיהיתי שהתקלה היתה בבורג שהחזיק את המעביר (מסוג Braze On) - הוא היה שחוק. לירנין היה בורג ספייר (צריך להוסיף גם בורג כזה לחלפים בתיק? נראה לי שכדאי להוסיף Loctite לחלפים.)
לירנין היה בורג ספייר. זה המקום להודות לירנין. אני חייב לו...
בחזרה בנחשון, היתה רוכבת שעשתה מתיחות-שאחרי-רכיבה עם חבריה. היא ראתה את האופניים שלי, ושאלה אם באמת אפשר לרכוב איתם, ועוד שאלה אם אפשר "לעשות מרחקים" איתם. כנראה היא לא קוראת את הבלוג שלי...
טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה