שלום,
אפשר (ורצוי) להיזכר בברווט 400 של שנת 2006.
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, אני אמור לרכוב בתאריך הרשמי של הברווט (23/3/2007.)
אתם מוזמנים להתעדכן בזמן אמת כאן (וכנראה גם בקומונה) על הרכיבה שלי.
- -
כל הרוכבים התייצבו בזמן.
יורם ואמיר גם הגיעו, לתמונות וקצת בירוקרטיה.
לאחר שעברנו את המשוכה הזו יצאנו לדרך.
יורם ואמיר גם הגיעו, לתמונות וקצת בירוקרטיה.
לאחר שעברנו את המשוכה הזו יצאנו לדרך.
דיקי ואני יצאנו ראשונים. כמה רוכבים עוד התעכבו קצת.
באחד הרמזורים דיקי עצר וחיכה. המשכתי לבד.
במגשימים נכנסתי למלא מים בתחנה, ואז "תפסו" אותי רוב הרוכבים.
המשכנו ביחד. מנשה ואני דיברנו על קפה ומאפה במסמיה.
ליד שדה התעופה פגשנו באיציק הימן, שהצטרף עד אחרי צומת כנות.
באחד הרמזורים דיקי עצר וחיכה. המשכתי לבד.
במגשימים נכנסתי למלא מים בתחנה, ואז "תפסו" אותי רוב הרוכבים.
המשכנו ביחד. מנשה ואני דיברנו על קפה ומאפה במסמיה.
ליד שדה התעופה פגשנו באיציק הימן, שהצטרף עד אחרי צומת כנות.
במסמיה דיקי המשיך וכל שאר הרוכבים עצרו למנוחה קצרה.
קצת אחרי צומת מלאכי רפי ונועם פתחו פער.
חביב עצר לפנצ`ר. שאלנו אותו אם הוא מסתדר וענה שכן.
קצת לפני צומת הודיה מנשה ועופר פתחו פער. נשארנו אורי ואני.
בסעד (נקודת הבקורת הראשונה) כולם עצרו לצהריים.
עד סעד רכבתי בקצב מהיר מאוד. אני חושב שזה בגלל רוח גב, ולא בגלל שלחצתי יותר מדי.
קצת אחרי צומת מלאכי רפי ונועם פתחו פער.
חביב עצר לפנצ`ר. שאלנו אותו אם הוא מסתדר וענה שכן.
קצת לפני צומת הודיה מנשה ועופר פתחו פער. נשארנו אורי ואני.
בסעד (נקודת הבקורת הראשונה) כולם עצרו לצהריים.
עד סעד רכבתי בקצב מהיר מאוד. אני חושב שזה בגלל רוח גב, ולא בגלל שלחצתי יותר מדי.
מסעד יצאתי קצת לפני כל השאר, תוך רכיבה איטית, במטרה שאתפס, ואז אצטרף לכולם.
בצומת רעים עדיין לא נתפסתי.
בקטע בין צומת רעים לצומת אורים היתה רוח פנים והאטתי את הקצב.
נתפסתי בערך באמצע הקטע. בצומת אורים שוב היו כולם יחד, ושוב התחלתי לאט לפני כולם.
בצומת רעים עדיין לא נתפסתי.
בקטע בין צומת רעים לצומת אורים היתה רוח פנים והאטתי את הקצב.
נתפסתי בערך באמצע הקטע. בצומת אורים שוב היו כולם יחד, ושוב התחלתי לאט לפני כולם.
מצומת גילת שוב היו רוחות פנים ורכבתי לאט.
קצת אחרי צומת הנשיא נתפסתי, והגענו כולם יחד לבאר שבע.
הקטע בין סעד לבאר שבע היה מאוד איטי בגלל רוחות הפנים.
רכב הליווי (עם אשתו של נועם) פגש אותנו בבאר שבע.
החלטנו לעצור לארוחה חמה במסעדה.
לא ידענו היכן לאכול.
(בברווט 400 של שנה שעברה לא מצאנו מקום,
וברכיבה ב 21/12/2006 גם לא מצאנו מקום נורמאלי.
זכרתי שהיה פעם "נאפיס" ברחוב הראשי, אבל לא ראינו אותו.)
חביב הציע להיכנס לעיר, ושם יהיו מקומות פתוחים.
המקום הראשון היה בית קפה, והשני מסעדה. נכנסנו.
קצת אחרי צומת הנשיא נתפסתי, והגענו כולם יחד לבאר שבע.
הקטע בין סעד לבאר שבע היה מאוד איטי בגלל רוחות הפנים.
רכב הליווי (עם אשתו של נועם) פגש אותנו בבאר שבע.
החלטנו לעצור לארוחה חמה במסעדה.
לא ידענו היכן לאכול.
(בברווט 400 של שנה שעברה לא מצאנו מקום,
וברכיבה ב 21/12/2006 גם לא מצאנו מקום נורמאלי.
זכרתי שהיה פעם "נאפיס" ברחוב הראשי, אבל לא ראינו אותו.)
חביב הציע להיכנס לעיר, ושם יהיו מקומות פתוחים.
המקום הראשון היה בית קפה, והשני מסעדה. נכנסנו.
מבאר שבע שוב יצאתי לפני כולם. עדיין היו רוחות פנים.
נתפסתי באזור רמת חובב, ועצרנו כולם בתחנת הדלק ברמת חובב.
הרוחות התחזקו. חיכינו קצת, לראות אם הרוח קצת נחלשת.
עופר אמר שהוא בדק את מזג האויר ואמר שב 20:00 הרוח תיחלש.
חביב שאל אם הרוח גם יודעת את זה.
כשנראה שהרוח קצת נחלשה יצאנו כולם יחד.
אבל אחרי כמה שניות היא חזרה במלוא העוצמה (או כך חשבנו...)
רפי החליט לפרוש ועלה לרכב הליווי.
בין צומת טללים לצומת חלוקים היו רוחות ורכבנו לאט.
נתפסתי באזור רמת חובב, ועצרנו כולם בתחנת הדלק ברמת חובב.
הרוחות התחזקו. חיכינו קצת, לראות אם הרוח קצת נחלשת.
עופר אמר שהוא בדק את מזג האויר ואמר שב 20:00 הרוח תיחלש.
חביב שאל אם הרוח גם יודעת את זה.
כשנראה שהרוח קצת נחלשה יצאנו כולם יחד.
אבל אחרי כמה שניות היא חזרה במלוא העוצמה (או כך חשבנו...)
רפי החליט לפרוש ועלה לרכב הליווי.
בין צומת טללים לצומת חלוקים היו רוחות ורכבנו לאט.
בשדה בוקר עצרנו. יורם הגיע והחליף את אשתו של נועם ברכב הליווי.
משדה בוקר יצאנו כולם יחד.
הרוחות התחזקו. מיד ביציאה נועם עצר בצד.
רכבנו בשתי דבוקות:
מנשה, עופר, חביב ואני.
אורי ודיקי.
משדה בוקר יצאנו כולם יחד.
הרוחות התחזקו. מיד ביציאה נועם עצר בצד.
רכבנו בשתי דבוקות:
מנשה, עופר, חביב ואני.
אורי ודיקי.
מנשה ועופר פתחו קצת פער, וחביב ואני החלטנו להאט קצת (מ 11 קמ`ש ל 10...)
ואז ראינו פנס בודד מאחורינו.
עצרנו וחיכינו, כי החלטנו שלא משאירים רוכב אחרון לבד.
זה היה אורי שאמר שנועם ודיקי פרשו.
הרוחות התחזקו, ובעליה של נפחא הרוח צלפה מכל הכיוונים.
ואז ראינו פנס בודד מאחורינו.
עצרנו וחיכינו, כי החלטנו שלא משאירים רוכב אחרון לבד.
זה היה אורי שאמר שנועם ודיקי פרשו.
הרוחות התחזקו, ובעליה של נפחא הרוח צלפה מכל הכיוונים.
לקראת סוף העליה היה קטע פתוח, ובדיוק באותו רגע היה משב אימתני למשך כמה שניות.
אני כמעט איבדתי שליטה ועפתי כמה מטרים הצידה. אורי עף עד לשול בצד הנגדי, וחביב כמעט הגיע לתעלה.
אני כמעט איבדתי שליטה ועפתי כמה מטרים הצידה. אורי עף עד לשול בצד הנגדי, וחביב כמעט הגיע לתעלה.
בסוף העליה ראינו שמנשה ועופר ישבו בתחנת האוטובוס.
נכנסנו כולנו לתחנה, והרוח המשיכה לנשוב בחוזקה.
הגשם התחזק (ברוב החצי השני של היום היו זרזיפים.)
בדקתי את התחזית, שאמרה "רוחות ערות בלילה."
חביב החליט לפרוש וצלצל לאשתו שתבוא לאסוף אותו.
כעת היינו חמישה (כולל יורם,) מה שהקל על ההחלטה.
בלב כבד החלטנו פה אחד שהשילוב של הרוח והגשם גורם לסיכון מיותר, ועלינו לרכב הליווי.
נכנסנו כולנו לתחנה, והרוח המשיכה לנשוב בחוזקה.
הגשם התחזק (ברוב החצי השני של היום היו זרזיפים.)
בדקתי את התחזית, שאמרה "רוחות ערות בלילה."
חביב החליט לפרוש וצלצל לאשתו שתבוא לאסוף אותו.
כעת היינו חמישה (כולל יורם,) מה שהקל על ההחלטה.
בלב כבד החלטנו פה אחד שהשילוב של הרוח והגשם גורם לסיכון מיותר, ועלינו לרכב הליווי.
בבאר שבע נכנסנו ל"נאפיס," אבל זה כבר סיפור שלם אחר, שאשאירו למספרים אחרים...
היתה רכיבה לא קלה, הרוחות לא עזרו.
לשם השוואה, הנה ההבדלים במהירויות נטו:
מכפר סבא לסעד: 24.6 קמ`ש. (מישור, ללא רוח פנים.)
מסעד לבאר שבע: 19.8 קמ`ש. (מישור, רוח פנים.)
מבאר שבע לנפחא: 15.9 קמ`ש (עליות, רוח פנים חזקה.)
לסיכום אוסיף שהשתדלתי לרכוב קצת לאט מהמקסימום ולשמור כוחות.
תיאורטית היה אפשר לסיים את הברווט בזמן, אך כשחווינו את מזג האויר ברמת נפחא לא רצינו לקחת את הסיכון הבטיחותי.
נתונים:
זמן נטו: 11:12:08
מרחק: 224.89
מהירות נטו: 20.0
מהירות מקס: 58.1
קדנס ממוצע: 81
קדנס סה`כ: 54400
זמן ברוטו: 15:00:00
מהירות ברוטו: 15.00
זמן נטו: 11:12:08
מרחק: 224.89
מהירות נטו: 20.0
מהירות מקס: 58.1
קדנס ממוצע: 81
קדנס סה`כ: 54400
זמן ברוטו: 15:00:00
מהירות ברוטו: 15.00
יורם עקב אחרינו בשרשור הזה.
טל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה